14 valandų lėktuvo į Egiptą laukęs Edvardas Žičkus iš kelionės organizatorių tikisi žalos atlyginimo
Nors televizijos laidų vedėjas Edvardas Žičkus 2016-uosius ketino pradėti Egipte, Hurgadoje, egzotišką kraštą vyras pasiekė tik sausio 2-osios vakarą. Jo planus sujaukė net 14 valandų pakilti vėlavęs „Small Planet Airlines“ lėktuvas. Dėl to sugadintos atostogų pradžios šiuo metu Egipte jau viešintis E.Žičkus tikisi kelionės organizatorių kompensacijos.
Hurgadoje E.Žičkus turėjo būti jau sausio 2-osios rytą. Vis dėlto jo planai buvo gerokai sujaukti dėl techninių kliūčių. Jį ir dar 179 keliautojus skraidinti turėjęs lėktuvas iš Vilniaus oro uosto pakilo net 14 valandų vėliau nei planuota.
Hurgadą E.Žičkus pasiekė tik šeštadienio vakarą, nors čia turėjo būti jau ankstų rytą.
Nors laukdamas oro uoste E.Žičkus neslėpė pasipiktinimo, pasiekęs Egiptą ir čia praleidęs naktį žinomas vyras Žmonės.lt tikino, kad nuotaika jau spėjo pagerėti.
Be abejo, aš, kaip klientas, tikiuosi, kad į tai nebus numota ranka
„Kelionė nėra sugadinta. Būtų labai kvaila, jei leistum vienai nekokybiškai dirbančiai grandžiai sugadinti visas atostogas. Čia šviečia saulė, yra 22 laipsniai šilumos, puikus maistas, štai, žiūriu į jūrą... Po kelių dienų plaukiosime jachta, esame numatę daugybę pramogų. Geras miegas padarė savo. Pailsėjome ir nubraukėme tą kartėlį. Nors nuoskauda pas visus keliautojus yra likusi“, – Žmonės.lt sakė E.Žičkus.
Tiesa, rytą žvaliai ir geros nuotaikos pradėjo ne visi lėktuvo 14 valandų laukę keleiviai: „Žmonės šneka, kad spręs situaciją kitais, teisiniais keliais. Mes gyvename teisinėje valstybėje... Tikiuosi, kad patys kelionės organizatoriai sugalvos, kaip susišnekėti su keliautojais, kad patirta skriauda būtų mažesnė. Bet kol kas... Tik saulutė ir jūra daro savo.“
O pats E.Žičkus ar tikisi kelionės rengėjų kompensacijos? „Ateis pirmadienis, visi sugrįš po švenčių, sugrįš atsakomybė, doras požiūris į klientą. Galvoju, kad kažkas įvyks... Be abejo, aš, kaip klientas, tikiuosi, kad į tai nebus numota ranka“, – sako jis.
Žinomas vyras pripažįsta, kad net ne ilgas laukimas jį supykdė labiausiai: „Esmė net ne tos 14 valandų, kurias laukėme, o sistemos neveikimas ir atsakingų žmonių neveiksnumas, atsakomybės stoka. Mes esame klientai, mūsų teisės ginamos Vartotojų teisių įstatymo. Galiausiai, yra vežėjų įsipareigojimai prieš keleivius, kas seniausiai apibrėžta Europos Sąjungoje. Ta sistema nesikeičia... Būna tokių situacijų, tai suprantama. Bet komunikacijos nebuvimas situaciją padaro dar nemalonesne. Sutikau kelis keleivius, kurie tikrai žada kalbėti su teisininkais. Bet manau, kad ir kelionės organizatoriai turi galvas, galvos, kaip kompensuoti. Nors kol kas baisiai didelių žingsnių iš jų pusės nebuvo.“
Svečioje šalyje E.Žičkus vieši su šeimos nariais ir draugais, čia žada praleisti visą savaitę.