2022-ųjų elektroninės prekybos tendencijos: svarbūs niuansai ir naujovės
Internetinės parduotuvės dabar populiarios tarp įvairaus amžiaus žmonių. Jose galima įsigyti beveik viską, nuo A iki Ž: knygų, drabužių, maisto prekių, kosmetikos, baldų, buitinės įrangos ir taip toliau. Be to, daugelį užsakytų prekių į namus ar kitą pasirinktą vietą gauname itin greitai. Atrodo, kad jau mažai kas galėtų mus nustebinti. Tačiau artėjančių metų tendencijos išduoda, kad vietos tobulėjimui dar tikrai yra. Taigi nieko nelaukime ir pereikime prie jų.
Paieška balsu
Paieškos balsu populiarumas nuolat auga ir tai puikiai atsispindi internetinėje prekyboje. Todėl ja užsiimantys verslininkai turėtų tam pasiruošti. Mažiausia, ką reikėtų padaryti, tai įsitikinti, kad e. prekybos svetainė yra optimizuota mobiliajai paieškai balsu. Pirmenybę rekomenduojama teikti informacijai, kurios žmonės ieško dažniausiai: svetainės ir fizinės parduotuvės (jei tokia yra) adresui, kontaktams, darbo valandoms. Optimizuojant svetainę paieškai balsu svarbu joje naudoti raktinių žodžių junginius (angl. long-tail keywords), daugiau šnekamosios kalbos, pateikti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) ir panašiai.
Didelis svetainės greitis
Nors didelis svetainės greitis jau šiandien yra be galo svarbus sėkmingai e. prekybai, 2022-aisiais jo aktualumas tik dar labiau išaugs. Todėl jį užtikrinti ne tik patartina, bet ir būtina. Tam tikros priežastys, tokios kaip pasenusios turinio valdymo sistemos (TVS) naudojimas, didelis HTTP užklausų kiekis, neoptimizuoti failai, CDN (angl. content delivery network, liet. turinio pristatymo tinklo) trūkumas ir kita, gali lemti prastesnį svetainės greitį.
Jeigu pasirūpinus šiais aspektais, jis vis tiek nepagerėja, gali būti, kad turimas svetainių talpinimas (hostingas) neatitinka jūsų poreikių. Tokiu atveju reikėtų užsisakyti daugiau resursų suteikiantį jo planą. Greitai ir patogiai tai galite padaryti spustelėję ant aukščiau pateiktos nuorodos.
Papildomos atsiskaitymo galimybės
Kiekvienas pirkėjas turi sau priimtiniausią apmokėjimo už prekes būdą. Vieniems tai patogiausia daryti naudojantis internetine bankininkyste, kitiems mokėjimo kortele, o dar kiti nori atsiskaityti grynaisiais pinigais atsiimdami prekę. Šiuo metu pirkėjams pateikiate vos kelis pasirinkimo variantus? Tuomet tegul vienas iš pagrindinių ateinančių metų tikslų būna pasirūpinti papildomomis atsiskaitymo galimybėmis. Tokiu būdu ne tik užtikrinsite geresnę klientų patirtį, bet ir suteiksite savo verslui daugiau patikimumo.
Dirbtinio intelekto pritaikymas
Dirbtinis intelektas (DI) ir sistemų mokymasis (angl. machine learning) ypač naudingi nustatant klientų apsipirkimo įpročius pagal jų naršymo ir apsipirkimo istoriją. Nors žmogaus smegenys nepajėgios pritaikyti svetainės kiekvienam unikaliam lankytojui, dirbtinis intelektas gali tai padaryti. Tiesa, kol kas tik nedidelė dalis e. prekybininkų turi pakankamai duomenų, reikalingų tikram DI. Tačiau neabejotina, kad ši sritis ateityje vis labiau tobulės.
Kiekvieni nauji metai verslui atneša ne tik naujus iššūkius, bet ir galimybes. Taigi pasiruoškite jas išnaudoti tinkamai. Sustiprinkite savo internetinį verslą, atsižvelgdami į 2022-ųjų e. prekybos tendencijas.