76 proc. Didžiojoje Britanijoje gyvenančių vyrų prisipažįsta naudojantys moterims skirtas grožio priemones
Ne paslaptis, kad vyrams skirtų grožio priemonių industrija per pastaruosius metus kaip reikiant išaugo.
Nuo 2010 metų net 420 proc. išaugę įvairių vyriškų grožio priemonių pardavimai, akivaizdu, nerodo jokių lėtėjimo požymių, – praneša „The Dailymail“.
Tačiau naujas Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas atskleidė kiek netikėtą faktą – pasirodo, kad didžioji dauguma vyrų verčiau renkasi moterims skirtas grožio priemones.
Stiprioji lytis, apklausos duomenimis, dažniausiai renkasi moterims skirtas plaukų priežiūros priemones, įvairius veido, paakių kremus ir valiklius.
Savo mylimosioms vyrai dažniausiai perka įvairias makiažo priemones ir veido kremus.
Apklausoje taip pat paaiškėjo, kad moterys pastaruoju metu sau vis rečiau perka įvairias grožio priemones. Tyrimą surengusių tinklalapio savininkų manymu, tokią tendenciją galima būtų susieti su drabužių mada, mat paskutinėse kolekcijose vyrauja vyriško tipo drabužiai moterims: kostiumai, liemenės, kelnės.
„Garsiojo mados dizainerio Ralpho Laureno pavasario–vasaros kolekcijoje galėjome išvysti įvairiais kostiumais ir vyriško tipo liemenėmis papuoštus modelius“, – vis mažėjantį dailiosios lyties moteriškumą komentuoja rašytoja Elana Fishman.
Negana to, pasirodo, kad kiekvieną mėnesį vis labiau kyla ir įvairių aksesuarų vyrams pardavimai, populiariausi aksesuarai vyrams vis dar yra laikrodžiai.