Naujausioje A&V rudens–žiemos kolekcijoje – natūralūs kailiai ir šokolado spalvos

Mados ciklas įprastai sukasi taip: nė neatėjus naujam sezonui, dizaineriai, jau baigę siūti vieną kolekciją, iškart galvoja apie kitą, kurią pristatys po metų. Nors 2013–2014 m. rudens–žiemos sezono madų savaitės pasaulio mados centruose (Milane, Paryžiuje, Londone ir Niujorke) prasidės tik pavasarį, lietuvių dizaineriai Aleksandras Pogrebnojus ir Vida Simanavičiūtė darbus, regis, baigė anksčiau: gruodžio 18 d. Vilniuje, „Casino Tornado“ lošimo namuose, jie pristatė naujausią savo rudens–žiemos kolekciją.
Blizgiu juodu podiumu žygiavo ne tik Lietuvos mados kūrėjų mūza Smiltė Bagdžiūnė, bet ir dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus žmona – manekenė Monika Račiūnaitė.
Susipažinusieji su Aleksandro ir Vidos – vieno tvirčiausių lietuvių mados duetų – kūryba tikriausiai prisimena unikalią, prieš kelerius metus pristatytą pavasario–vasaros kolekciją, kurioje dominavo ryškūs turbanai, popmeno atspaudai ir spalvos. Tai, ką dizaineriai pristatė šįkart, yra visiška priešingybė. Brandi klasika, LBD (little black dress – mažos juodos suknelės) variacijos, šviesą gaudantys kokteilinių suknelių audiniai, natūralūs kailiai ir tamsaus šokolado bei juodi šilko ir aksomo atspalviai – štai tokį stilingą žiemos įvaizdį siūlo A. Pogrebnojus ir V. Simanavičiūtė.
Lietuvių dizaineriai atmosferai paaštrinti įbėrė prieskonių, primenančių XX a. 6-ojo ir 7-ojo dešimtmečių kino legendų įvaizdžius ir šukuosenas, o garso takeliui pasirinko geriausių praėjusio amžiaus roko dainų rinkinį. Ši nuotaika puikiai perteikiama ir kolekcijos reklamos kampanijos nuotraukoje, kuri primena nespalvoto itališko filmo sustabdytą kadrą.
Kolekcijos veidas – Monika Račiūnaitė. Nuotrauka kurta Pauliaus Gasiūno. Reklamos kampanijoje mergina avi prie dueto kūrybos priderintus ne iš kur kitur, o iš pačios Italijos neseniai į Lietuvą atkeliavusius „Baldinini“ batus.
Šiemet kolekciją pristatę dizaineriai bendravo ir su publika. Gruodžio 19 d. „Este Boutique“, įsikūrusioje Didžiojoje g. 30, buvo galima išvysti, kaip Lietuvoje pritaikyta mados savaičių re-see koncepcija, t. y. po kolekcijos pristatymo ant podiumo smalsuoliai galėjo apžiūrėti ją dizainerių studijose ar parduotuvėje. Ir dar – dienos šviesoje buvo galima pamatyti ne tik drabužius, bet ir prie putojančio vyno taurės pabendrauti su kolekciją kūrusiais A. Pogrebnojumi ir V. Simanavičiūte.
Tekstas Akvilės Lesauskaitės