Agnė Jagelavičiūtė patarė, kaip puoštis populiarių prekinių ženklų drabužiais ir taupyti
Žinomos moterys ir stilistai penktadienio popietę rinkosi į antrosios ,,F8 Outlet” parduotuvės atidarymą Vilniuje. Stiliui neabejingi svečiai turėjo galimybę pirmieji pamatyti didžiulę, daugiau nei 700 kv. m. erdvę, skirtą ieškantiems išskirtinių drabužių bei aksesuarų visai šeimai.
Stiliaus eksperimentuose – klasika ir egzotiški raštai
Puikia nuotaika spinduliuojantiems renginio svečiams pristatyta mėgstamų ir populiarių prekinių ženklų erdvė, kurioje galima rasti daugiau nei 20 000 prekių moterims, vyrams ir vaikams. Parduotuvės atidaryme apsilankė Agnė Jagelavičiūtė, Indrė Stonkuvienė, Inga Žuolytė, Darja Kot, Joringis Šatas, Viktorija Šaulytė, Sotera Šveikauskaitė, Anžela Adamovič, Kamilė Bukauskaitė.
Renginio viešnios buvo kviečiamos per 15 minučių susikurti individualų stilių. Trikovoje dalyvavo stilistė Viktorija Šaulytė su Joringiu Šatu, tinklaraštininkės Sotera Šveikauskaitė ir Erika Strazdauskaitė. Viktorijos stiliuje atsispindėjo klasika ir pastelinės spalvos, Sotera spinduliavo elegancija ir moteriškumu, Erikos stiliuje dominavo skirtingi gyvūnų raštai ir egzotika.
Kiekvienas atranda savąjį stilių, bet tam būtini eksperimentai. Tam pritaria ir stilistė, žurnalo „L'Officiel Lithuania“ redaktorė Agnė Jagelavičiūtė, turinti jau ne vieną pamėgtą parduotuvės drabužį. ,,Esu įsigijusi už 39 eurus ,,Marciano by Guess“ švarką, ,,Guess“ suknelę už 50 eurų. Tai nuostabios kainos, nes tiek mokėjau už naujus drabužius. Čia yra tikrai visko, ko gali reikėti, tik reikia atkreipti dėmesį, kad ši parduotuvė skiriasi nuo įprastos parduotuvės. Čia daiktų yra itin daug, tad reikia turėti tikslą. Emocinis pirkimas yra lyg lengva narkomanijos forma, būtina žinoti, ko tau reikia“, – komentavo A. Jagelavičiūtė.
Pašnekovė pabrėžė, kad pats svarbiausias dalykas renkantis drabužį yra įvertinti, ar jis tikrai mums tinka. ,,Didžiausia klaida, kurią daro žmonės pirkdami drabužius yra tai, kad jie perka drabužį – tai, kaip jis atrodo ant pakabos, o ne tai, kas tinka jau apsirengus. Žinoma, prekinis ženklas yra didžiulė pridėtinė vertė, išskirčiau ,,Diesel“, ,,Guess“, ,,New balance“, – komentavo žinoma moteris.
Kaip pagrindinius akcentus vasarai, ji patarė nepamiršti didžiulio, patogaus krepšio, tinkančio tiek paplūdimiui, tiek keliaujant į miestą, patogių, lengvo audinio, plėšytų džinsų ir mūsų figūrai tinkančio maudymosi kostiumėlio.
Iniciatyvos „Moterų pasaulyje“ įkūrėja, televizijos laidų vedėja Indrė Stonkuvienė renginyje atkreipė dėmesį savo stilinga ir ryškia apranga. ,,Aš rinkdamasi drabužius eksperimentuoju, vakar mano stilius buvo sportiškas, šiandien esu su aukštakulniais, man patinka keistis“, –kalbėjo I. Stonkuvienė. Pašnekovės teigimu, įprastai žmonėms kokybiški drabužiai asocijuojasi su aukšta kaina, tačiau ji neabejoja, kad kokybės ir kainos santykis yra įmanomas, tik reikia žinoti geras vietas, kuriose galime rasti ,,stiliaus perliukų“.
Apsipirkti su vaikais gali būti paprasta ir smagu
Jau metus laiko gyvuojanti ,,F8 Outlet” parduotuvė, naujose patalpose atsižvelgė į savo klientus – jaunas šeimas, tad įrengė mamos ir vaiko kambarį bei vaikų žaidimų zonas, kad visai šeimai apsipirkti būtų jauku, paprasta, o mažiesiems, kol jų mamos ieško stiliaus atradimų, netrūktų veiklos.
Parduotuvės atidaryme apsilankiusi drabužių kūrėja, fitneso trenerė Inga Žuolytė pastebi, kad žaidimų zonos apsipirkimą turėtų padaryti malonesniu procesu tiek tėvams, tiek vaikui. Jau dabar ji mielai ieško stiliaus atradimų apsipirkdama kartu su mažyliu. ,,Taupau savo laiką, tad perku internetu arba firminių drabužių išparduotuvėse. Vienas svarbiausių dalykų renkantis rūbą man yra kokybė. Nemalonu pripažinti, tačiau mano vartotojiškumas drabužių aspektu yra didesnis nei norėtųsi, todėl apsipirkdama vis dažniau susimąstau apie jo universalumą, kokybę, ilgaamžiškumą, tad džiaugiuosi populiarių drabužių išparduotuvių teikiamu asortimentu, kur už gerą kainą pavyksta įsigyti kokybišką prekę. Man ypač patinka ,,Tom Tailor” ir ,,Guess” produkcija“, – pasakojo I Žuolytė.