Agnės Kuzmickaitės modeliai žengė Londono mados savaitėje: „Norėjau žmones įkvėpti džiaugtis kasdienybe“

Agnė Kuzmickaitė ir jos modeliai/ Simon Armstrong nuotr.
Agnė Kuzmickaitė ir jos modeliai/ Simon Armstrong nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Agnė Kuzmickaitė – pirmoji Lietuvos dizainerė, pasirodžiusi pagrindinėje Londono mados savaitės programoje. „Šis kvietimas – savotiškas įrodymas, kad mano darbus vertina ir jie atitinka pasaulinį lygį“, – dar prieš išvykstant į Londoną džiaugėsi ji.

Prieš metus Londono mados savaitėje Agnė savo kolekciją pristatinėjo Fashion Scout programoje, tačiau šįkart dizainerės modeliai podiumiu žengė šalia tokių mados pasaulio grandų, kaip Burberry, Tommy Hilfiger ir Victoria Beckham. A. Kuzmickaitė – pirma kūrėja ne tik tik iš lietuvių, bet ir visų Baltijos šalių dizainerių, kuriai suteikta garbė pasirodyti pagrindinėje Londono mados savaitės programoje.

„Jaučiuosi puikiai. Viskas pavyko taip, kaip aš ir norėjau. Iš komandos, aplinkinių ir žiūrovų sulaukiau daug pagirų. Suprantu, kad žmonės yra įvairūs ir į kiekvieno nuomonę reaguoti jautriai negali – man labai faina, kad mano kolekcija kažkam patiko, tačiau suprantu, kad kiekvieno skonis skirtingas. Tiesiog viską darau taip, kaip man atrodo ir taip, kaip man patinka. Pasirodymo metu vyravo labai gera atmosfera, pastebėjau, kad ir manekenės mano rūbuose jautėsi labai gerai, puikiai pozavo ir fotografavosi“, – Žmonės.lt pasakojo A. Kuzmickaitė.

Penktadienį, Londono mados savaitėje A. Kuzmickaitė pristatė naujausią savo kolekciją, kuri, kaip sako ji pati, susideda iš trijų linijų.

Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.
Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.

„Mano kolekcijoje vyrauja ekologijos tematika, sustainability. Manau, kad šiuolaikinis dizaineris apie tai privalo galvoti, todėl vieną kolekcijos dalį sukūriau iš padėvėtų drabužių. Aš iš jų dariau ir batus, sukneles, kepuraites. Man buvo įdomu iš sportinių rūbų padaryti moteriškas, elegantiško silueto sukneles – juk tai visiška priešingybė. Man patinka spalvos, kurdama iš padėvėtų rūbų aš panaudojau egzistuojančius atspalvius, raštus, logotipus ir juos transformavau į visiškai kitą drabužį. Žinoma, drabužius rinkausi pagal spalvas, užrašų tipus, tačiau viską sukomponavau savaip“ , – sakė Agnė. 

Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.
Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.

Antrosios linijos akcentas – plunksnos. „Plunksnų faktūra šiuo metu yra itin madinga, todėl norėjau paeksperimentuoti“, – teigė dizainerė.

Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.
Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.

Trečioji kūrėjos kolekcijos linija pabrėžė bene žinomiausią A. Kuzmickaitės drabužių akcentą – drugelį.

Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.
Agnės Kuzmickaitės modeliai/ Simon Armstrong nuotr.

„Priešingai negu mano praeitoje kolekcijoje, šįkart drugelį paverčiau į negatyvą. Prieš tai dariau juodus drugelius baltame fone ir tai atrodė labai efektingai. Tuomet pagalvojau, kad reiktų padaryti ir atvirkštinį variantą. Norėjau panaudoti, tačiau ir nesikartoti. Paraleliai toks sprendimas man padėjo išlaikyti ir kolekcijos kompoziciją – nuo tamsų spalvų pereiti į ryškias neonines, spalvotas“, – kalbėjo Agnė.

Pagrindinė kolekcijos idėja ir žinutė – gyvenimo džiaugsmas.

„Šiuo metu aplinkoje, socialinėje medijoje ir žiniasklaidoje vis girdime naujienas, kurios kelia įtampą, nerimą, verčia gyventi pasaulio pabaigos nuotaikomis, todėl savo kolekcija aš žmones noriu įkvėpti džiaugtis kasdienybe, priminti mėgautis tuo trumpu laiku, kuris mums yra duotas žemėje ir neleisti nerimui užtemdyti pozityvių emocijų“, – kalbėjo A. Kuzmickaitė.