Aktorė Lina Bražinskaitė: „Vis dažniau reklamoms reikia natūralaus, tikro žmogaus“
Aktorė, psichologė Lina Bražinskaitė visada noriai fotografavosi reklamoms: teko dirbti su drabužių bei kailių gamintojais, kosmetikos priemones kuriančiomis ar pristatančiomis įmonėmis, vandens pramogų parkų, spa ir grožio salonų paslaugas siūlančiais užsakovais.
„Kolegos aktoriai turbūt pritars, kad po pavasarinio karantino darbų aktoriams yra gerokai sumažėję. Kino, serialų rinka vis dar nedirba pilnu pajėgumu. Todėl dažnam tenka dairytis alternatyvių darbų“, – pastebi aktorė. Nemažai veiklos galima rasti ir reklamų rinkoje.
Aktorę džiugina, kad reklamose jau nebedominuoja vien jauni modeliai.
„Čia vis dažniau save atranda ir aktoriai – ne vien dvidešimtmečiai modeliai. Griežto amžiaus cenzo reklamose lieka vis mažiau, – pastebi Lina. – Galėčiau tai sieti su tuo, kad daugumoje sričių orientuojamasi į tikrą, natūralų žmogų. Pati visuomenė vis dažniau atsigręžia į natūralumą. Drabužių pramonė orientuojasi į tvarumą ir daugkartinį vartojimą, maisto pramonė – į ekologiją. Todėl manau, neatsitiktinai ir reklamose aktualus tampa galbūt vyresnis, įdomus, charakteringas žmogus – ne „lėlės“ veido, ne dirbtinės figūros. Reklamoms reikia tikro žmogaus – tokio paties, kokį gali sutikti gatvėje, parduotuvėje ar sporto klube.“
Žinoma, gera išvaizda yra viena pagrindinių šios rinkos sąlygų. Lina prisipažįsta, kad didžiausia jos investicija į save iki šiol yra tik sveikas gyvenimo būdas, daug fizinės veiklos su vaikais – žaidimai lauke, dviračiai, pasivaikščiojimai.
„Kai turi du vaikus, kiekviena mama pritars, kad visą dieną tik ir bėgi, – juokiasi moteris. – Kai turiu galimybę, einu į sporto klubą. Stengiuosi daugiau dėmesio skirti mitybai: valgyti daugiau daržovių, vaisių, vartoti mažiau riebalų. Kol kas tik tokių pastangų ir užtenka kūno formoms ir skaisčiai veido odai išsaugoti.“
Pasak Linos, reklamų pasaulyje praverčia ir aktorinio meistriškumo įgūdžiai bei patirtis. Juk kiekviena fotosesija turi savo temą, idėją, todėl čia tenka įsikūnyti į personažą taip pat, kaip ir priešais kino kameras.
„Tik reklamoje neturi galimybės pasislėpti po tekstu ar už partnerio nugaros, – šypteli pašnekovė. – Perteikti mintį, išsakyti idėją tenka tylint ar vienu judesiu, vienu sakiniu. Bet aktoriaus profesionalumo lygis tokiais momentais ir atsiskleidžia. Tai – iššūkiai. O aš juos mėgstu.“