„Amazon“ pradeda kurti vestuvėms, krikštynoms ir pirmajai Komunijai skirtus drabužius
Savo knygoje „The everything store: Jeff Bezos and the Age of Amazon“ (liet. „Parduotuvė, kurioje rasi visko: Džefas Bezosas ir „Amazon“ amžius“) žurnalistas Bradas Stounas pasidalijo Džefo Bezoso, „Amazon“ įkūrėjo ir šiuo metu turtingiausio žmogaus pasaulyje, komentaru: „Kad būtume 200 000 milijonų dolerių uždirbanti įmonė, turime išmokti parduoti maistą ir drabužius.“
2017 m. „Amazon“ įvykdė pirmąjį tikslą, pasirašydami sutartį su „Whole Foods“, o užkariauti drabužių rinką Džefas Bezosas nusprendė nuosavos įmonės sukurtais prekiniais ženklais, užpildysiančiais rinkos spragas, kurias sužino iš savo esamų klientų. Tokią informaciją „Amazon“ gauna analizuodama duomenis, kuriuos klientai palieka paieškos sistemose, rašo internetinis portalas Elpais.com
Per pastaruosius šešis mėnesius „Amazon“ padalinys Europoje išleido tris drabužių linijas: „Find“ – miesto drabužių linija vyrams ir moterims už prieinamą kainą, „Iris & Lilly“ – apatinio trikotažo linija, „Truth & Fable“ – proginių drabužių kolekcija, pristačiusi sukneles, kostiumėlius, kombinezonus, skirtus vestuvėms, vakarėliams ir kitoms ypatingoms progoms.
„Žinome, kad mūsų klientės turi daug suplanuotų renginių, kuriems ieško gražių, kokybiškų ir daug nekainuojančių drabužių. Pavyzdžiui, kad ir Ispanijoje, yra tradicija kelti dideles vestuves“, – apie naujo prekinio ženklo įkūrimą pasakoja Glenas Džordžas, „Amazon“ mados prekinių ženklų direktorius.
Kolekciją sudaro 34 drabužių modeliai (nors skaičiuojant skirtingas spalvas būtų 90), įkvėpti raudonojo kilimo. Kaina svyruoja nuo 40 iki 150 eurų, o galimi dydžiai labai įvairūs – nuo 34 iki 46. Prekinis ženklas kelia sau tikslą aprengti visas moteris: nuo merginų, besiruošiančių išleistuvėms, iki jaunų mamų.
Tarp medžiagų, naudojamų drabužiams, galima rasti ir nėrinių, šifono ar gipiūro.
Finansinis įmonės stabilumas (pernai „Amazon“ užregistravo per 300 mln. Dolerių pelno) leidžia staigiai reaguoti į pirkėjų atsiliepimus ir komentarus, keisti produktus. Pavyzdžiui, „Truth & Fable“ linija sulaukė daug komentarų, teigiančių apie per mažą drabužių pasirinkimą, tad nieko nelaukdami „Amazon“ prapletė spalvų gamą. „Kaip greitai mes sugebame reaguoti? Negalime įvardinti tiksliai, bet kiek įmanoma greičiau. Vienas iš mūsų pagrindinių stipriųjų pusių – greitis“, – pasakoja Frankas Raselas, „Amazon“ privačių prekinių ženklų viceprezidentas.
Šiuo metu „Amazon“ tikslas – paversti savo tinklapį patraukliu drabužių pirkėjoms. Įmonė atidarė specialiai tam skirtas fotografijų studijas Niujorke, Gurugrame (Indija) ir Tokijuje, jog galėtų pagerinti savo produktų prezentacijas.
Taip pat prie kiekvieno drabužių linijos „Truth & Fable“ produkto pridėjo vaizdo įrašus. „Per pastaruosus penkis metus mūsų puslapis ženkliai pagerėjo“, – tvirtina Frankas Raselas.
JAV „Amazon“ sukurė dešimtis prekinių drabužių ir aksesuarų ženklų: nuo džinsų iki drabužių vaikams. Jei Europa eis tuo pačiu keliu, tikėtina, kad „Truth &Fable“ nebus paskutinė drabužių linija.
„Mes negalvojame apie mados pasaulio užkariavimą, tačiau galvojame apie klientus, kaip individus – apie moterį, kuri ieško mėlynos suknelės. Esame įsitikinę, kad būtent šių moterų poreikių numatymas yra kelias, kuriuo turime eiti“, – apibendrina Frankas Raselas.