Andrius Tapinas parduoda įspūdingąjį „Lotus Elise“: „Neišnaudoju jo privalumų“

Andrius Tapinas ir jo automobilis „Lotus Elise“ / Dainiaus Voverio ir Gretos Skaraitienės nuotr.
Andrius Tapinas ir jo automobilis „Lotus Elise“ / Dainiaus Voverio ir Gretos Skaraitienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

„Laisvės TV“ įkūrėjas, žurnalistas ir rašytojas Andrius Tapinas ne kartą smalsius praeivių žvilgsnius prikaustė gatvėmis riedėdamas savo įspūdingu raudonu automobiliu „Lotus Elise“. Šmaikščiai Eliza savo mašiną vadinęs Andrius vis dėlto nusprendė ją parduoti. „Neturiu laiko jos privalumams išnaudoti“, – Žmonės.lt prisipažino A.Tapinas.

„Vasarą leisiu Nidoje, kur reikia paspirtuko ir dviračio“, – linksmai kalbėjo A.Tapinas. Žmonės.lt jis prisipažino, kad savo įspūdingo automobilio privalumų išnaudoti tiesiog nespėja dėl didelio užimtumo, tad „pribrendo“ sprendimui jį parduoti.

Paprastai pardavus tokį automobilį, vairuotojai jau būna nusižiūrėję ką nors ne mažiau ypatingo, tačiau A.Tapinas patikino kol kas tokių planų dar neturintis.

„Ne, dabar apie tai dar nieko negalvojau, turiu kasdienį automobilį ir kol kas pakaks, bet su tomis svajonėmis – niekada negali žinoti“, – šypsojosi jis.

Andrius Tapinas savo automobilyje „Lotus Elise“ / Gretos Skaraitienės nuotr.
Andrius Tapinas savo automobilyje „Lotus Elise“ / Gretos Skaraitienės nuotr.

Sprendimą parduoti įspūdingąjį automobilį A.Tapinas paskelbė ir socialiniame tinkle. Čia jis atvirai išvardino „Lotus Elise“ privalumus ir trūkumus.

„Geriems dalykams reikalingi geri šeimininkai, todėl dairausi naujų namų šitam raudonam automobilinio dizaino šedevrui „Lotus Elise“. Kaip sakoma, raudoni kabrioletai išeina, o vidurio amžiaus krizė lieka.

Automobilis išskirtinis, Lietuvoje vos keli, todėl iš karto sakau, kas su juo blogai. Jis yra nepraktiškas, kietas, įlipti ir išlipti reikia mokytis, vietos minimaliai, vairo stiprintuvo nėra, perjungdamas bėgius lieti keleivio koją (kas kai kada yra privalumas), bagažinė – na, jos nėra (nors savaitės kelionei prie jūros sugebėjau sutalpinti daiktus dviem žmonėms, tai parodo, kad žmogaus fantazija beribė). Jis negali būti vienintelis automobilis, nes neskirtas važinėti šaltuoju metu (ir dvejus metus jis tvarkingai leisdavo laiką garaže, dėl to rida tokia nedidelė – 15 tūkst.km).

Andriaus Tapino automobilis „Lotus Elise“ / Dainiaus Voverio nuotr.
Andriaus Tapino automobilis „Lotus Elise“ / Dainiaus Voverio nuotr.

Bet – su ja pajunti, kas tai yra vairavimo malonumas, reaguoja į kiekvieną vairo krustelėjimą ir šauna į priekį kaip kulka, Kačerginės trasoje buvo daug pavydžių žvilgsnių iš daug galingesnių sportinių automobilių savininkų. Ir šiaip žvilgsnius trauks kaip magnetas, o jausmą, kuris apima važiuojant šiltą vasaros rytą Labanoro keliu sunku aprašyti, reikia pajusti. Dar vienas privalumas ir nusilenkimas Lotuso konstruktoriams – per dvejus metus neprireikė nei vienos kelionės į servisą išskyrus pakeisti tepalus.

Jausmą, kuris apima važiuojant šiltą vasaros rytą Labanoro keliu sunku aprašyti, reikia pajusti.

Tai kodėl šylant orams ieškau Elizai naujų namų? Nes tiesiog nebeturiu laiko išnaudoti automobilio privalumų, su ja reikia daug važinėti, skirti laiko nulėkti ir iki Kačerginės, kad pajustum visą žvėries galią, ir nusiėmus stogą ieškoti nuotykių suktais vingiuotais nacionalinių parkų keliukais.

Aš matau, kad viso to tiesiog neišnaudoju, pasikeitus aplinkybėms vasarą man labiau reikalingas paspirtukas/dviratis, o važinėti su šita mašina į darbą ir atgal yra tiesiog nesusipratimas“, – feisbuke apie sprendimą parduoti įspūdingąjį automobilį pasisakė A.Tapinas.

Jo „Lotus Elise“ – vienas iš kelių Lietuvoje esančių tokių automobilių: 2015 metų, specialus „Club Racer“ modelis, tad A.Tapino pageidaujama pardavimo suma – 30 tūkstančių eurų.

Andriaus Tapino automobilis „Lotus Elise“ / Dainiaus Voverio nuotr.
Andriaus Tapino automobilis „Lotus Elise“ / Dainiaus Voverio nuotr.