Angelina Jolie ir Bradas Pittas kone labiausiai papuošė „Auksinių gaublių“ ceremoniją
Angelina Jolie ir Bradas Pittas puikiai pasirengė kerinčiam Holivudo superžvaigždžių poros pasirodymui ant raudonojo „Auksinių gaublių“ kilimo: ji pasipuošė prigludusia balto atlaso „Atelier Versace“ suknele be petnešėlių su raudonos spalvos blyksniu, kuris kiek priminė Marlene Dietrich stilių ir idealiai derėjo prie jos lūpdažių bei delninukės, o jis vilkėjo klasikinį „Salvatore Ferragamo“ smokingą.
Ir atskirai jiedu spinduliavo „senosios mokyklos“ ekrano žvaigždžių žavesiu, bet drauge sukėlė tikrą ažiotažą ant raudonojo kilimo, patiesto prie viešbučio „Beverly Hilton“ Beverli Hilse. Ši pora labai aukštai iškėlė stiliaus kartelę.
„Čia yra paslaptis ... Ši pora tokia jaudinanti, nepaprastai malonu į ją žiūrėti, – sakė stilistė Mary Alice Stephenson. – Jie tokie elegantiški. O ji nepriekaištinga nuo galvos iki kojų. Ji tokia graži ir šalta, negalima nuo jos atplėšti akių“.
A.Jolie sužavėjo daugumą mados ekspertų. Įžymybių dizaineris Bruno Schiavi sakė: „Ji atrodė nuostabiai. Suknelės viršus buvo labai struktūriškas, lažinuosi, kad viduje buvo kažkoks korsetas, (ji buvo) su nedideliu šleifu, ... kuris nebuvo pernelyg ilgas. Ji norėjo, kad žmonės žiūrėtų į tą raudoną akcentą, o raudona spalva yra drąsi, pavojinga ir seksuali. Ji labai priminė (filmą) „Ponas ir ponia Smitai“ (Mr. & Mrs. Smith), bet nepersistengė, nes vis dėlto yra mama.“
A.Jolie vadovavo paradui stilingų, išgrynintą stilių demonstravusių veteranų: motinų, magnatų ir garsiausių modelių.
M.A.Stephenson išskyrė Elle Macpherson, kuri vilkėjo įspūdingą „Zac Posen“ dramblio kaulo spalvos suknelę be petnešėlių ir „undinės“ uodega, Kate Beckinsale su rausva, karoliukais siuvinėta „Roberto Cavalli“ suknia, Reese Witherspoon, pasipuošusia raudona, korsažą primenančia „Posen“ suknia, Nicole Kidman su metaliniais blizgučiais nusagstyta „Versace“ ir Salmą Hayek su išraiškinga, metalu žvilgančia „Gucci“.
Senasis Holivudo spindesys, nesenstanti elegancija, prigludę korsažai ir „undinių“ šleifai karaliavo ant „Auksinių gaublių“ raudonojo kilimo.
Charlize Theron vilkėjo blyškiai rožinę „Christian Dior Couture“ suknelę su gilia iškirpte, dideliu skeltuku ir didele kokarda ties liemeniu, ir būtų galėjusi įkūnyti Laną Turner jos šlovės metais, o Evan Rachel Wood buvo tiesiog šių dienų Joan Crawford su žėrinčia „Gucci Premiere“ suknele, kurios iškirptė taip pat kone siekė juosmenį.
Heidi Klum puošė švelniai rausva „Francisco Costa for Calvin Klein“ suknia atvira nugara ir masyvus turkio vėrinys.
Rafinuotas žavesys
„Realiai moteriai gera matyti moteris truputį su amžiumi ir, galbūt, motinas, kurios gali labai seksualiai parodyti savo žavesį“, – sakė M.A.Stephenson.
Senasis Holivudo spindesys, nesenstanti elegancija, prigludę korsažai ir „undinių“ šleifai karaliavo ant „Auksinių gaublių“ raudonojo kilimo.
„Tai senasis Holivudo spindesys. Niekada nematėme tiek 5-ojo dešimtmečio stiliaus ir blizgančių suknelių“, – sakė stiliaus ekspertas ir televizijos laidų vedėjas Samas Saboura.
Pasirodant tokiems filmams kaip „Artistas“ (The Artist) ir būsimasis „Didysis Getsbis“ (The Great Gatsby), gerų senojo stiliaus pavyzdžių neabejotinai pamatysime ir daugiau, sakė jis.
„InStyle“ mados redaktorius Halas Rubensteinas taip pat atkreipė dėmesį į vyravusį rafinuotumą ir eleganciją. „Tai labai gražus vakaras, – sakė jis. – Visi norėjo atrodyti dailiai ir pasipuošti ... Būta supratimo, kad mada nereiškia būti nežmoniškam.“
Tarp H.Rubensteino favoritų buvo Julianna Margulies, vilkėjusi violetinę, karoliukais žėrinčią ir nugarą apnuoginančią „Naeem Khan“ suknelę ilgomis rankovėmis.
Naeemas Khanas yra vienas JAV pirmosios ponios Michelle Obamos dizainerių. Kitas jos favoritas, Jasonas Wu, „Auksinių gaublių“ ceremonijai mėlyno aksomo suknia papuošė Michelle Williams.
Vis dėlto garsiausias M.Williams stiliaus pareiškimas buvo jos deimantais puošta „Fred Leighton for Forevermark“ plaukų juosta.
Vis dėlto garsiausias M.Williams stiliaus pareiškimas buvo jos deimantais puošta „Fred Leighton for Forevermark“ plaukų juosta.
„Plaukų juostos taip pat buvo tendencija, nesvarbu, patinka jos ar ne“, – pažymėjo S.Saboura, kalbėdamas apie šį aksesuarą, kurį buvo pasirinkusi ir Ch.Theron.
Mėlyną, tikrai daugelio dėmesį patraukusią ir visus figūros privalumus atskleidusią „Vera Wang“ suknią vilkėjo Sofia Vergara. Jos „undinės“ siluetas jau yra tapęs aktorės vizitine kortele, bet drapiruotas korsažas ir vilnijantis klostytas sijonas buvo žingsnis į priekį palyginti su ankstesniais jos apdarais.
S.Vergara sakė, jog taip dažnai „Wang“ vilki todėl, kad dizainerės kurtos suknelės jai tinka: „Ji su mano kūnu (dirba) kaip genijus“.
Nauji vardai
Per šią „Auksinių gaublių“ ceremoniją drąsių mados pareiškimų padarė ir nauji vardai, įtvirtinę jaunosios kartos pozicijas stiliaus srityje. Jessica Chastain, pirmą kartą dalyvavusi šių apdovanojimų įteikimo ceremonijoje, vilkėjo baltą perlais dabintą „Givenchy Haute Couture by Riccardo Tisci“ suknelę aukštu kaklu. Visos detalės, iki pat plonyčio aukso spalvos diržo ir perlų bei deimantų auskarų, jai tiko idealiai.
Mila Kunis vilkėjo juodą „Dior“ su petnešėle per vieną petį. Jos makiažo meistras Tracey Levy sakė, kad ji atrodė truputį panaši į Elizabeth Taylor, bet labiau priminė „Grace Kelly, tamsiais plaukais“.
„Ji atrodė kaip klasikinė Holivudo žvaigždė, bet jaunatviškai, ... su nekaltumo aureole, bet taip pat – kaip suaugusi, savimi pasitikinti moteris“, – sakė T.Levy, kuris aktorei parinko persikų ir koralų spalvų „Dior“ šešėlius.
Zooey Deschanel vilkėjo unikalią, tamsiai žalios spalvos „Prada“ suknelę, puoštą juodais bei smaragdo spalvos karoliukais ir dramblio kaulo spalvos perlais ties kaklu. Rooney Mara raudonuoju kilimu žengė su juoda suknia gilia V formos iškirpte. „Tai – „Nina Ricci“, pirmoji, kurią pasimatavau, – sakė R.Mara. – Ji buvo labai patogi.“
H.Rubensteino nuomone, R.Mara, prisistatydama platesnei auditorijai, sužaidė gerai. „Ji labai sumaniai susiejo savo asmeninį stilių su heroje, kurią vaidina „Drakono tatuiruotėje“.
Pirmą kartą ceremonijoje pasirodžiusi Octavia Spencer vilkėjo blyškios levandų spalvos drapiruotą „Tadashi“ suknelę V formos iškirpte. „Norėjome sukurti ką nors, kas būtų graikiško stiliaus, pabrėžtų jos linijas ir energiją“, – sakoma Tadashi Shoji pareiškime.
Pastelinės ir sodrios spalvos
„Tiek daug moterų vilkėjo rausvai!“ – sakė dizainerė Rachel Pally. – Rausva yra klastinga spalva, ... nes (su ja) dažnai galima atrodyti pernelyg mielai ar jaunai. Tačiau buvo puiku matyti skirtingus rausvos atspalvius, švelnius, pastelinius. Jie buvo gražūs, bet ne pernelyg saldūs.“
H.Rubensteinas pažymėjo, kad labai daug moterų, tarp jų – „Lanvin“ pasirinkusi Emma Stone, „Gucci“ pasipuošusi Jessica Alba ir „Marchesa“ pademonstravusi Shailene Woodley, rinkosi violetinius atspalvius.
S.Saboura sakė, kad pastelinės spalvos, tokios, kaip sekmadienį pademonstruota rausva ir levandų, bus labai madingos šį pavasarį, bet pažymėjo, kad ne viena žvaigždė jau pažvelgė ir į 2012-ųjų rudens madą – rinkosi tamsias, sodrias spalvas.
S.Vergara, Freida Pinto, Tilda Swinton, Helen Mirren ir Madeleine Stowe pasirinko tamsiai mėlyną ar povo plunksnų spalvas, o burgundiškai, purpurinei ir violetinei spalvoms pirmenybę atidavė M.Williams, Viola Davis, J.Margulies, E.Stone ir Tina Fey.
„ Žmonės nebedaro klaidų“
Lea Michele pademonstravo vieną perregimų, siuvinėtų, povandeninę fantaziją primenančių suknių iš „Marchesa“ pavasario kolekcijos.
Madonna, kurios stilius per visą ilgą jos karjerą mainėsi kaip kaleidoskopas, grįžo prie „rokenroliškų“ šaknų.
Madonna, kurios stilius per visą ilgą jos karjerą mainėsi kaip kaleidoskopas, grįžo prie „rokenroliškų“ šaknų ir užsivilko tamsiai žalią, žėrinčiais karoliukais siuvinėtą „Reem Acra“ suknelę trumpomis rankovėmis, kurią papildė „Neil Lane“ deimantų ir perlų kryžiumi.
„Man ji patinka, nes jaučiuosi taip, lyg vilkėčiau šarvinius marškinius ir būčiau pasirengusi eiti į mūšį“, – sakė Madonna.
Claire Danes atrodė labai moderniai su grafiška juodos ir baltos spalvų „J.Mendel“ suknele atvira nugara, o Kate Winslet pasinaudojo kontrasto principu, įkūnytu „Jenny Packham“ suknele, kurios viršus buvo pasiūtas iš juodo, o sijonas – iš dramblio kaulo spalvos šilko.
„Tikrų nepataikymų nebuvo, tikrai nieko, kas būtų katastrofiška, – sakė H.Rubensteinas. – Tos didelių kvailų klaidų dienos seniai baigėsi. Žmonės pernelyg nuovokūs, jų stilistai pernelyg nuovokūs ir visi jie palaiko gerus santykius su dizaineriais.“