Apie fašistinę Italiją pasakojančios „Toskos“ užkulisiai: nematytos scenos ir įspūdingi kostiumai

Opera „Toska“ / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Opera „Toska“ / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Likus vos savaitei iki Giacomo Puccini operos „Toskos“ premjeros, „Vilniaus city opera“ kūrėjai atvėrė spektaklio užkulisius. Tik Žmonės.lt – neįtikėtini kostiumai ir dar nematytos scenos iš repeticijų.

Jau balandžio 27–gegužės 1 dienomis Vilniaus kongresų rūmuose kartu su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru, vadovaujamu maestro Gintaro Rinkevičiaus, žiūrovai persikels į Dalios Ibelhauptaitės režisuotą 40-ųjų Italiją.

Bene pusė operos veiksmo įvyksta bažnyčioje, tik paradoksaliai, niekas neateina ten melstis. „Toskos“ laikmetis – tai laikai, kuomet galingi paskelbiami teisiais, o nekalti – kaltais, kitaip mąstantis patenka į politinio teroro girnas, o bet kokia individualybė, emocija ar mintis neatitinkanti „karo laimėtojo“ filosofijos yra sunaikinama.

Todėl nenuostabu, kad žmonės pradeda bėgti į bažnyčią, kuri visai laikais buvo laikoma kai prieglobsčio vieta.

„Toskoje“ pagrindinį vaidmenį atliks pastaruoju metu Vokietijoje dainuojanti Sandra Janušaitė, čia taip pat vaidins jauna talentinga gruzinų kilmės Svetlana Kasyan, Sergėjus Poliakovas (Rusija), kurį VCO žiūrovai atsimins iš „Trubadūro“ spektaklių.

Skarpijos vaidmenį atliks Londono Karališkąją sceną pakerėjęs Kostas Smoriginas ir specialiai iš Vokietijos atvykęs Almas Švilpa.

„Toskos“ spektaklio veiksmas persikels į fašistinę Italiją. To meto atmosferą režisierei padeda kurti scenografas Marijus Jacovskis, kostiumų dizaineris Jon Morrell (Didžioji Britanija) ir šviesų dizaineris Eugenijus Sabaliauskas.

Operos premjera – jau balandžio 27 dieną.

Daugiau užkulisių akimirkų – nuotraukų galerijoje: