Apie kovą prieš klimato kaitą pasisakė simboliškai lede užšaldyti prekės ženklai

Tvarumo iššūkių išsikėlusios įmonės „užsišaldė“ lede
Tvarumo iššūkių išsikėlusios įmonės „užsišaldė“ lede
Šaltinis: Reklama
A
A

Balandžio 22 dieną paminėta Tarptautinė Žemės diena. Portalas 15min ir žurnalas „Žmonės“ suvienijo jėgas: žurnalas „Žmonės“ ketvirtadienį pristatė specialų numerį, skirtą klimato kaitos temai, o 15min „žalioms“ idėjoms ir taršai aptarti skirs tik dar daugiau dėmesio atsinaujinusioje Klimato kaitos rubrikoje.

„Žalios“ idėjos – vis labiau užkrečiamos, nes be tvarumo mūsų, kaip visuomenės, ateitis gali būti labai miglota. Kad nereikėtų raudonuoti prieš ateinančias kartas,15min portale klimato kaitos temoms bus skiriama dar daugiau dėmesio.

Apie tirpstančius ledynus ir tai, kaip stabdyti klimato kaitą, apie taršą, atsinaujinančią energetiką, ekologiją ir apie atsakingumą prieš vieną didžiausių žmonijos iššūkių nuo šiol galėsite skaityti atsinaujinusioje Klimato kaitos rubrikoje.

Taip pat Tarptautinės Žemės dienos proga pasirodė ir specialus žurnalo „Žmonės“ numeris. Jo logotipą puošia tirpstanti raidė, simbolizuojanti prognozuojamus Arkties vandenyno ledo pokyčius 2040-aisiais.

Tiesa, klimato kaita yra svarbi ne tik žmonėms, nevyriausybinėms organizacijoms, bet ir privačioms įmonėms, kurios imasi įvairiausių skirtingų priemonių pagal savo veiklą. Todėl pasirodžiusiame žurnale simboliškai „įšaldytos“ ir tvarumo iššūkių išsikėlusios įmonės – nuo atliekų tvarkymo organizacijos, ekologiško maisto įmonės, prekybos centro iki nealkoholinio alaus.