Apie socialinį tinklą „Facebook“ „Eurovizijoje“ dainuojanti San Marino atstovė pažeidė konkurso taisykles ir sulaukė ultimatumo
San Marino atstovės „Eurovizijoje“ Valentinos Monettos daina „Facebook, Uh, Oh, Oh“ pažeidžia konkurso taisykles ir turi būti pakeista, pranešė Europos transliuotojų sąjunga, organizuojanti „Euroviziją“.
Pagal konkurso taisykles, „Eurovizijoje“ negali skambėti daina, kurios tekstas yra politizuoto turinio, su keiksmažodžiais ar bet kokia reklama. Anot organizatorių, San Marino atstovės kūrinyje skamba socialinio tinklo reklama.
Savo atstovę konkurse San Marinas išsirinko šeštadienio vakarą. Dainoje pasakojama istorija apie merginos priklausomybę nuo socialinio tinklo, žodis „Facebook“ dainoje nuskamba net 11 kartų. Dainos tekste taip pat minimas ir socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas.
Maža to, dainos vaizdo klipe V.Monetta vilki baltos ir mėlynos spalvos drabužius, kurie atspindi „Facebook“ logotipą ir dizainą. Dainos klipas per kelias dienas internete peržiūrėtas daugiau nei 100 tūkst. kartų.
Vis dėlto V.Monetta nėra diskvalifikuojama iš konkurso ir jai suteikiamas šansas pasitaisyti – mergina gali arba pakeisti dainos žodžius, arba pasirinkti kitą kūrinį, skambėsiantį „Eurovizijos“ scenoje. Įvykdyti reikalavimus ji turi iki penktadienio, kovo 23-iosios. Kitokiu atveju iš konkurso jai teks pasitraukti.