Apsipirk ir atrakink apdovanojimą – „Rimi“ pirkėjams pristatė naują lojalumo programos funkcionalumą
Siekiant stiprinti vartotojų lojalumą svarbu ne tik jiems suteikti geriausius asmeninius pasiūlymus ar sutrumpinti bei palengvinti prekių paieškos procesą, bet ir suteikti pirkėjams daugiau papildomų verčių. Anot „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovės Karolinos Pareigytės-Kvieskienės, sėkminga vartotojų lojalumo programos praktika, iki šiol taikoma jų įmonėje, įkvepia ieškoti naujų galimybių, kaip pritraukti bei išlaikyti pirkėjus.
Vasario pabaigoje „Mano Rimi“ lojalumo programoje dalyvaujantiems klientams buvo pasiūlyta ir dar viena naujovė – lojalumo programos žaidimai. Anot specialistės, toks spendimas pasiteisino, o pirkėjai jau pajuto privalumus.
Ieškojo žaismingo ir įtraukiančio sprendimo
Geros savijautos mėnesį švenčiančio prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovė Karolina Pareigytė-Kvieskienė pastebi, jog lojalumo kortelės specialių pasiūlymų naudojimas pirkėjų tarpe išties didelis, todėl prekybos tinklas savo lojaliems klientams pasiūlė dar vieną naują šios programos funkcionalumą, kuris vadinasi „Mano apdovanojimai“.
„Lojaliems pirkėjams norėjome pasiūlyti kažką naujo, bet tai padaryti žaismingai bei įtraukiančiai. Todėl visus lojalumo kortelės turėtojus kviečiame išbandyti naujieną – „Mano apdovanojimų“ žaidimus. Tai galimybė lojalumo programos dalyviams dalyvauti skirtinguose žaidimuose ir gauti papildomų naudų. „Mano apdovanojimų“ žaidime gali dalyvauti visi „Mano Rimi“ lojalumo programos turėtojai. Apsipirkus ir surinkus žaidime nurodytą taškų skaičių, pirkėjo paskyroje atsiras apdovanojimo kuponas, kurį bus galima aktyvuoti ir panaudoti“, – pasakoja specialistė.
Nors „Mano apdovanojimų“ žaidimai pristatyti dar visai neseniai, jau pastebimas nemažas pirkėjų susidomėjimas. „Pirkėjams patinka dalyvauti ir turėti galimybę įsigyti produktų už simbolinį 1 centą: nemažai jau įgyvendino asmeninių pasiūlymų žaidimo sąlygas ir gali pasinaudoti arba jau pasinaudojo apdovanojimu. Skirtingais periodais vyksta vis kiti žaidimai, o šiuo metu kviečiame dalyvauti 5 žaidimuose. Pavyzdžiui, „Pirk 5 karštus gėrimus ir 6 pasiimk už 0,01 eur“ arba „Pirk 8 skirtingas prekes iš savo asmeninių pasiūlymų ir pasiimk „Rimi“ tortilijų traškučius už 0,01 eur“, – teigia ryšių su klientais valdymo vadovė.
Išskirtiniai lojalumo kortelės pasiūlymai
Kaip teigia K.Pareigytė-Kvieskienė, viena labiausiai pirkėjų mėgstamų ir tikrai dažnai naudojamų „Mano Rimi“ kortelės naudų – asmeniniai pasiūlymai, kuriuos automatiškai parenka sistema bei algoritmai pagal pirkėjo apsipirkimo istoriją, todėl kiekvienas pirkėjas gauna skirtingą, tik jam parinktą pasiūlymų derinį. Kuo dažniau pirkėjas „Rimi“ tinkle perka daugiau skirtingų prekių, tuo tiksliau sistema gali parinkti jam labiausiai tinkančias prekes.
„Mūsų pirkėjai taip pat aktyviai naudojasi specialiais savaitiniais ar savaitgalio kuponais, „Mano šeimai“ ir senjorų programos naudomis, bei kitais specialiais pasiūlymais, taikomais su lojalumo kortele. „Pirkėjai, auginantys vaikus, gali pasinaudoti specialiais „Mano šeimai“ programos pasiūlymais, kur nuolaidos taikomos kūdikių sauskelnėms, mažylių maistui ir gėrimams, viršutiniams drabužiams ir ne tik. Norint pasinaudoti šiomis nuolaidomis tereikia į savo paskyrą įvesti vaiko vardą bei gimimo datą. Tuo tarpu senjorams, užsiregistravusiems į programą, siūlome specialią 10 proc. nuolaidą pirkinių krepšeliui, kuri pirmadieniais galioja tiek visose fizinėse „Rimi“ parduotuvėse, tiek formuojant užsakymą elektroninėje parduotuvėje“, – pažymi ryšių su klientais valdymo vadovė.
Pasak K.Pareigytės-Kvieskienės, be visų papildomų naudų „Mano Rimi“ kortelių savininkai gali naudotis specialiomis nuolaidomis ir prekybos partnerių vietose – „Neste“ degalinėse, „Benu“ vaistinėse ir registruodami siuntas „Omniva“ e-savitarnoje.
Protingai apsipirkdami sutaupome
Pasak prekybos tinklo „Rimi“ komercijos operacijų vadovės Olgos Suchočevos, protingas apsipirkimas leidžia gerokai sutaupyti ir gyventi tvariau. „Per metus turime bent keletą didelių teminių išpardavimų – tai „Grožio šventė“, „Švaros dienos“. Norintiems mėgstamais produktais aprūpinti visą šeimą „Rimi“ taip pat rengia išpardavimus produktams didelėmis pakuotėmis – tai „Mamutų dienos“. Apie specialias akcijas galima sužinoti iš leidinio ir parduotuvėse kabančių plakatų bei atkreipti dėmesį į spalvas, kuriomis žymimos kainos. Parduotuvėse taip pat rasite terminalą, kuriame galima pasitikrinti specialių kategorijų pasiūlymus, skirtus visiems lojalumo programos dalyviams, bei asmeninius pasiūlymų, kurie suformuojami pagal mėgstamas prekes. Atsisiuntus „Rimi“ programėlę pritaikyti šias naudas apsiperkant bus dar greičiau ir patogiau“, – tikina specialistė.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.