Mados cikliškumas yra keistas ir nuostabus reiškinys – jos atsikartojimas tarsi pagerina ankstesnį savo pačios variantą.
Jubiliejinėje 25-ojoje „Mados infekcijoje“, vykusioje buvusiame „Lelijos“ siuvimo fabrike, dominavo aktualiausios į topus grįžusios dešimtojo dešimtmečio ir tūkstantmečio pradžios temos: dekonstrukcija, grandžas, su plieniniu minimalizmu susipinantis futurizmas ir konservatyvios prabangos (stealth wealth) tendencija. Visa tai išsiliejo apšepusioje „Lelijos“ erdvėje, kurią „Mados infekcijai“ elektrošoku atgaivino aitriai geltonas podiumas ir kūrybiškos energijos gūsis.
Rengėjai atrinko dešimties stipriausių lietuvių, Europos ir Japonijos dizainerių kolekcijas. Tai žiūrovai galėjo pamatyti per dvi dienas. Per renginio atidarymą parodyta mirusiai mamai dedikuota japonės Ayanos Horai kolekcija, išsiskirianti masyviomis proporcijomis ir skulptūriškais audiniais.