Artėja Kardashianų eros pabaiga?
Negana to, kad realybės šou apie Kardashianų šeimą reitingai krenta, jų veidais papuošti žurnalų viršeliai nebevilioja pirkėjų, rašo pagesix.com.
„Viskas. Visiems jie ima atsibosti. Nė vienas Kardashianų šeimos narys, o ir jie drauge, nebėra pajėgūs kelti pardavimų“, – sako vienas amerikiečių spaudos leidėjas.
Šaltinių teigimu, Jennas Wenneris už smarkiai retušuotą į baltą bikinį įsispraudusios Kim Kardashian nuotrauką, papuošusią žurnalo „Us Weekly“ viršelį, sumokėjo 110 tūkst. dolerių. Tą nuotrauką jis papuošė skambia antrašte: „My Body is back“ (liet. „Mano kūno formos sugrįžo“). Tačiau herojės blizgesys, kuris įprastai per savaitę parduoda pusę milijono leidinio kopijų, šįkart jų pardavė mažiau nei 400 tūkst.
Leidinys „In Touch“, viršelį papuošęs K.Kardashian fotografija, neteko 70 tūkst. skaitytojų, o žurnalas „Life&Style” – 50 tūkst.
Žurnalas „Star“, kurio įprasta parduoti 325 tūkst. kopijų, jų pardavė 50 tūkst. mažiau net „drėbęs“ skambią antraštę apie tai, kaip K.Kardashian padėjo Bruce‘ui Jenneriui paslėpti 25 mln. JAV dolerių.
„Manau, kaltas Kanye Westas (K.Kardashian sužadėtinis, aut. past.) – jis toks šlykštus ir agresyvus. Žmonės jo nemėgsta. Jo šešėlis krenta ir ant Kim, ir ant visos Kardashianų šeimos“, – sakė leidėjas.
Televizijos atstovas Marcas Bremenas, kalbėdamas apie Kardashianų realybės šou reitingų kritimą, tam turi kitokį paaiškinimą. „Kardashianai yra visur. Jie paprasčiausiai niekada nesustoja“, – sako jis. Pirmasis jų realybės šou sezonas sulaukė dvigubai didesnio populiarumo nei pastarasis.
„Reikėtų leisti jiems atsikvėpti ir turėti pertrauką bent vieną sezoną“, – sakė M.Bremenas.
Panašu, kad su tokiais vertinimais sutinka ir Holivudo aktorė Julia Roberts. „Man patinka „Project Runway“, dar šiek tiek žiūrėjau „Real Housewives“. Kardashianai? Jų šou dar rodo?“ – klausė ji žurnalo „In Touch“.