Artėjant pavasariui parduotuvių lentynose – sezoninių daržovių derlius: nuo šviežių ridikėlių iki bulvių

Pavasaris daugeliui pirkėjų asocijuojasi ir su skirtingų salotų gausa bei įvairove / „Rimi“ nuotr.
Pavasaris daugeliui pirkėjų asocijuojasi ir su skirtingų salotų gausa bei įvairove / „Rimi“ nuotr.
Šaltinis: Reklama
A
A

Sausio mėn. prekybos tinklo „Rimi“ atliktos terminalų apklausos, kurioje dalyvavo 4,9 tūkst. respondentų, duomenimis, pirkėjai savo kasdieniams pirkiniams per savaitę išleidžia iki 100 eurų, tačiau taupymo tendencija stiprėja – daugėja ir tokių, kurie per savaitę išleidžia iki 50–ies. Vis dėlto, net ir taupant daržovės išlieka prioritetiniu pirkiniu – dažno pirkėjo krepšelyje artėjant pavasariui atsiduria vis daugiau vitaminų kupinų produktų. Kol Lietuvoje naujo daržovių derliaus dar laukiama, kovo pradžioje parduotuvių lentynose atsiras švieži ridikėliai, salotos, bulvės ir kitos daržovės, mūsų šalį pasiekiančios iš kitų šalių.

Pavasarinių daržovių derlius jau atkeliauja

Prekybos tinklo „Rimi“ komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva sako, kad šviežias pavasarinis daržovių derlius iš Vakarų Europos jau netrukus pasieks prekybos centrus. Prekių lentynose kovo pradžioje bus galima rasti šviežių importuotų ridikėlių su lapais, bulvių, kopūstų, morkų.

„Gaivūs ridikėliai su lapais į mūsų prekybos centrus atkeliauja iš Italijos. Turėsime ir skirtingų rūšių ridikėlių ryšulėliais pakuotes – su raudonais, pailgais bei baltais ridikėliais. Iš Italijos taip pat laukiame šviežio morkų derliaus, kurias parduosime kilogramais fasuotose pakuotėse. Pavasarinio derliaus bulvės prekybos centrus pasieks iš Graikijos arba Egipto, o kopūstai – iš Makedonijos“, – šviežią asortimentą pristato O.Suchočeva.

Dažno pirkėjo krepšelyje artėjant pavasariui atsiduria vis daugiau vitaminų kupinų produktų
Dažno pirkėjo krepšelyje artėjant pavasariui atsiduria vis daugiau vitaminų kupinų produktų / „Rimi“ nuotr.

Pavasaris daugeliui pirkėjų asocijuojasi ir su skirtingų salotų gausa bei įvairove. Tačiau O.Suchočeva teigia, kad salotos vazonėliuose, svogūnų laiškai bei įvairios prieskoninės žolelės, užaugintos vertikaliose lysvėse, „Rimi“ asortimente ištisus metus būna šviežios ir yra tiekiamos iš Lietuvos augintojų.

„Šiuo metu prekių lentynose iš lietuviškų šviežių daržovių taip pat turime trumpavaisių agurkų. Tuo tarpu kovo antroje pusėje arba balandžio pradžioje Velykų stalui tikimės sulaukti ir pirmojo šviežių pomidorų derliaus. Praeitais metais pomidorais pradėjome prekiauti jau kovo viduryje, tad viliamės, jog vietiniai augintojai jų anksčiau galės pasiūlyti ir šiemet“, – sako komercijos operacijų vadovė.

Auga ekologiškų vaisių bei daržovių pardavimai

Praėjusiais metais prekybos tinklas „Rimi“ visose Baltijos šalyse stebėjo sveikatai palankių produktų pardavimų augimą. Anot „Rimi Baltic“ socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovo Liudviko Aleliūno, didėjo ekologiškų vaisių ir daržovių, šviežiai spaustų sulčių ir uogų pardavimai, dažniau krepšeliuose atsidūrė ir „Rinkis sveikiau“ ženklu pažymėti produktai.

„Domėjimasis sveikata ir jai palankia mityba – labai ryški tendencija tarp mūsų pirkėjų. Sveikatą, kaip vieną prioritetų, įvardiname tiek savo socialinės atsakomybės veikloje, tiek plečiant bei atnaujinant tokių prekių asortimentą prekybos vietose. Kalbant apie vaisių ir daržovių pardavimus, pernai pastebėjome keletą įdomių tendencijų. Visų pirma, ženkliai išaugo ekologiškų vaisių ir daržovių pardavimai (24 proc.), taip pat – šviežiai spaustų sulčių (32 proc.) ir įvairių uogų pardavimai. Džiugu, jog kasmet pastebime susidomėjimą sveikesniais produktais, kurie mūsų prekybos centuose žymimi specialiu „Rinkis sveikiau“ ženklu“, – teigia L.Aleliūnas.

Valgyti daugiau daržovių ir vaisių bei atrasti dar neragautus pasirinkimus skatina palankios apsipirkimo sąlygos.

„Net 46 proc. mūsų terminalų apklausoje dalyvavusių pirkėjų įvardijo, kad jų pasirinkimui įsigyti ar išbandyti naujus produktus didžiausią įtaką daro taikomos akcijos. Daugumai pirkėjų yra aktualu išleisti kiek įmanoma mažiau, todėl nuolaidos leidžia efektyviau planuoti būsimas maisto išlaidas ir sutaupyti. Tiesa, net ir ne akcijų metu sutaupyti galima pasinaudojant „Mano Rimi“ lojalumo programa, suteikiančia asmeninius pasiūlymus, papildomas nuolaidas arba kaupimą nuo išleistos sumos“, – pataria O.Suchočeva.

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.