Asta Valentaitė ir Olga Filatova-Kontrimienė rūpinsis Klaipėdos muzikinio teatro kolektyvo įvaizdžiu
Astos Valentaitės ir Olgos Filatovos-Kontrimienės dėka Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro žmonės šį sezoną akį trauks išskirtiniu, kruopščiai apgalvotu įvaizdžiu. A.Valentaitė rūpinosi aptarnaujančio personalo stiliumi, O.Filatova-Kontrimienė – teatro artistų reklaminiu įvaizdžiu.
Jubiliejinį 30-ąjį sezoną Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras pasitinka šūkiu „Pažįstamas-naujas“ ir pažadu teatro lankytojus supažintini su šio teatro žmonėmis naujai.
Svarbi kiekviena detalė
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovas Jonas Sakalauskas pasakojo, jog į stilistus buvo kreiptasi siekiant sukurti vieningą, atpažįstamą aptarnaujančio personalo išvaizdą, atskleisti gražiausius teatro artistų bruožus: „Dėmesys stiliui simbolizuoja mūsų nuostatą, kad teatras – tai ne tik spektakliai ir fasadas, bet pirmiausia žmonės, dirbantys teatre. Tikime, kad teatre svarbu kiekvienas akcentas, kiekviena detalė“.
Naująjį aptarnaujančio personalo įvaizdį bus galima pamatyti atvykus į pirmąjį sezono spektaklį, elegantišką ir dramatišką miuziklą „Boni ir Klaidas“.
Anot J.Sakalausko, žmonės įdėmiai seka užsienio ir šalies įžymybių gyvenimą, bet kartais pamiršta pasidomėti savo miesto talentais. Dėl to buvo nutarta kiekvieną mėnesį pristatyti po penkis trupės narius, „sieksime, kad mūsų solistai, šokėjai ir kūrėjai būtų pastebėti. Mums svarbu perduoti žinią, kad Klaipėdos muzikinį teatrą visų pirma formuoja klaipėdiečiai“, – pabrėžė teatro vadovas.
Šiuolaikiška klasika
Pirmą kartą sulaukusi pasiūlymo dirbti su teatro personalu Asta Valentaitė buvo maloniai nustebinta teatro vadovų vizija: „Tai – šiuolaikiško ir teisingo mąstymo ženklas. Lankytojus pasitinkantys personalo nariai, jei yra stilingi, tvarkingi – išsiskiria iš visos svečių minios, atrodo vientisai. Tai suteikia papildomos vertės ir pačiam teatrui“.
„Rinkdama aprangą norėjau išgauti šiuolaikiškos klasikos efektą. Apsistojau ties juodos ir baltos spalvų deriniu, kuris bet kokioje aplinkoje atrodys gerai, – apie stiliaus paieškas pasakojo A.Valentaitė. – Daug mados namų, pavyzdžiui, „Chanel“ ar „Saint Laurent“ savo kolekcijose turi juodos ir baltos spalvų gražaus kirpimo kostiumų, smokingo tipo kostiumų ir pan. Nenorėjau maišyti kitų spalvų, pernelyg eksperimentuoti detalėmis, turėjau atsižvelgti į tai, kad parinktą aprangą dėvės skirtingo sudėjimo, ūgio žmonės. Ieškojau to, kas būtų universalu ir gražu“.
A.Valentaitė atskleidė, jog Klaipėdos muzikinio teatro personalo rūbų ansamblius papildys išskirtiniai, žymaus rūbų dizainerio Egidijaus Sidaro kurti aksesuarai.
„Šios detalės papuoš klasikinius kostiumus ir bus ne tik žiūrovus aptarnaujantį personalą vienijantis, bet ir unikalumo suteikiantis ženklas“, – žadėjo stilistė.
Išgryninti asmenybių portretai
Neatsitiktinai ir reklaminį teatro artistų įvaizdį kurti buvo pakviesta klaipėdietė stilistė Olga Filatova-Kontrimienė.
Po fotosesijos su pirmuoju solistų penketu stilistė pasakojo, kad kai kurie iš jų jai jau buvo pažįstami asmeniškai, kai kurie matyti tik scenoje.
Imdamasi pirmojo penketuko O.Filatova-Kontrimienė turėjo viziją – išryškinti solistų savitumą, užčiupti vidinę būseną, perteikti emocijas.
Rudeniškuose portretuose – impozantiškos asmenybės, kurias žiūrovai išvys artimiausiuose teatro renginiuose: Jeronimas Milius, Mindaugas Rojus, Rokas Spalinskas, Beata Ignatavičiūtė ir Judita Butkytė-Komovienė.
„Galima kalbėti apie spalvas ar tendencijas, bet šįkart man buvo svarbiausia asmenybė, emocija. Ieškojau geriausio kiekvieno solisto portreto“, – savo tikslą, kurio siekė drauge su fotografu Vadimu Fasij atskleidė O.Filatova-Kontrimienė.
„Portretus kūrėme pačiame teatre, nenaudojome teatrinių kostiumų ir grimo. Užfiksavome ne nuo scenos nulipusius solistus, ne vaidmenis, bet tikrus žmones“, – apibendrino stilistė, pridurdama, kad ir bendradarbiaudama su Klaipėdos muzikiniu teatru neatsisakė sau būdingo minimalizmo.