Asta Valentaitė po metus trukusių derybų tapo naujos lietuviškos kosmetikos veidu
Vilniuje pristatyta nauja lietuviškos kosmetikos linija. Renginyje apsilankęs gausus garsenybių būrys domėjosi nauju prekės ženklu puoštais gaminiais, o viena svarbiausių vakaro viešnių tapo šios kosmetikos ambasadorė Asta Valentaitė.
Kosmetikos linijos „Driu Beauty“ pristatyme trečiadienį apsilankė būrys žinomų žmonių: ir Mantas Petruškevičius, ir Jurgita Krivickienė, ir Rasa Arlauskienė, Natalija ir Sigitas Martinavičiai, pasirodė ir būrys šio naujo kosmetikos ženklo kūrėjos Indrės Urbanavičienės bičiulių.
Modelis ir stilistė Asta Valentaitė, pasipuošusi šviesiai rausva klasikinio stiliaus suknele, visą vakarą kiekvienam besidominčiam pasakojo apie naujus grožio produktus.
TAIP PAT SKAITYKITE: Jurgita Krivickienė išdavė savo grožio receptą: „Pasisakau už natūralumą“
Žmonės.lt A.Valentaitė pasakojo, kad derybos dėl bendradarbiavimo su naujo lietuviško gaminio kūrėjais prasidėjo gerokai iš anksto.
„Kompanijos atstovai į mane kreipėsi prieš gerus metus. Iškart įspėjo prašysią, kad tapčiau jų kompanijos veidu. Prabėgus metams pati išbandžiau kosmetiką, ji man patiko ir sutikau“, – pasakojo A.Valentaitė.
Tik nepagalvokite, kad gražuolė visada taip lengvai ką nors reklamuoti sutinka.
„Man dažnai tenka pareklamuoti kokį nors grožiui puoselėti skirtą produktą. Prieš sutikdama visada jį pati išbandau. Man svarbi gaminio kokybė, rezultatas. Be to, juk negali imti reklamuoti kažką prastesnio nei reklamavai anksčiau“, – kriterijus vardija ji.
Nors bandyti naujus produktus savo kailiu – drąsu, A.Valentaitė dar nėkart neapsigavo. „Išbandau tikrai ne viską, ką man pasiūlo. Svarbu, kad žmonės man atrodytų patikimi, rimti. Šiuo atveju pakanka pažiūrėti į kosmetikos linijos kūrėjos veidą – jos oda švyti. Taigi ir man pabandyti nebuvo baisu“, – šypsosi ji.
Dabar A.Valentaitė savo kosmetinėje turi net kelis naujos kosmetikos linijos gaminius, tačiau neslepia – anksčiau į lietuviškas prekes tikrai žvelgdavo įtariai.
„Anksčiau į lietuviškus kosmetikos gaminius žvelgdavau kreivai – galvodavau, kad juos kuriant galbūt kiek pataupyta, kad kokybė tikrai ne tokia, kaip prancūziškų ar kitokių gaminių... O dabar matau, kad nepataupyta: ne lašelis veiksmingų medžiagų į sudėtį įtraukta, kad tik ant etiketės būtų galima parašyti, o tiek, kad būtų veiksminga“, – tikina ji.