Atlikėjas J. Jarutis, modelis J. Misevičius ir verslininkas R. Mulevičius tapo tarptautinio kvepalų prekės ženklo ambasadoriais

Robertas Mulevičius, Justinas Jarutis ir Jonas Misevičius/ Gedimino Žilinsko nuotr.
Robertas Mulevičius, Justinas Jarutis ir Jonas Misevičius/ Gedimino Žilinsko nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Trims žaviems, kūrybingiems ir sėkmingiems vyrams - dainininkui Justinui Jaručiui, modeliui Jonui Misevičiui ir verslininkui Robertui Mulevičiui patikėta tapti pasaulyje puikiai žinomo prekės ženklo „Carolina Herrera“ naujojo aromato „Bad Boy“ ambasadoriais Lietuvoje.

Stilingame žaibo formos flakonėlyje sudėtas pasitikėjimas, rafinuotumas, nenuspėjamumas, seksualumas ir herojiškumas - būtent šios savybės turėjo dominuoti ir ieškomų vyrų charakteriuose. Dėmesį patraukė sėkmingai per gyvenimą žygiuojantys J.Jarutis, J.Misevičius ir R.Mulevičius, mat šie šarmingi stipriosios lyties atstovai visapusiškai atitiko naujojo kvapo filosofiją. Visi trys drąsiai stojo priešais fotomenininko Gedimino Žilinsko fotoobjektyvą ir įkūnijo „Carolina Herrera Bad Boy“ tipažą.

Veržlus ir principingas modelis J.Misevičius sako, kad tapti tokio prekės ženklo ambasadoriumi jam - smagi patirtis, praturtinsianti gyvenimą dar viena įsimintina istorija. „Vyro seksualumas yra jo išmintis ir protas, vertybės, kuriomis jis vadovaujasi. Herojiškumas atsiskleidžia tada, kai netikėčiausiose situacijoje vyras sugeba išlikti tikru žmogumi prieš save patį ir aplinkinius, neapleidžia įsitikinimų ir tėvynės.“

Restoranų ir barų verslą vystantis R.Mulevičius juokaudamas sako, kad savyje labiausiai mato išreikštą seksualumą: „Užgožia visas kitas savybes! - nusijuokia verslininkas. - Jeigu rimtai, tai esu labai aktyvus žmogus. Mano gyvenimas kupinas nuotykių ir iššūkių, o norint taip gyventi neišvengiamai reikalingos ir daugybė kitų savybių. Štai ambasadoriaus statusas mane įpareigoja tapti dar ryškesne savojo aš versija, kurią ir pastebėjo tarptautinis mados prekės ženklas.“

Populiarusis atlikėjas J.Jarutis jau ne kartą įrodė, kad yra vertas tapti pripažintų prekės ženklų reklaminiu veidu. Solidus įvaizdis ir kūrybinis talentas žavi aplinkinius ir kelia pasitikėjimą. „Esu paprasta, bet jau nebe vėjavaikiška, o gana brandi asmenybė - galbūt tai ir padėjo atkreipti „Carolina Herrera“ dėmesį?“ - svarsto Justinas. Atlikėjas prisipažįsta, kad namuose didelės kvepalų kolekcijos neturi, tačiau visada renkasi stipresnio aromato kvepalų flakonėlį: „Turiu keletą kvapų, kuriuos mielai purškiu dieną arba vakarą.“