Atlikėjo Norberto ir šokėjo Justino kelionė į Maltą: visas dienas lijo, dauguma vietų buvo uždarytos

Norberto ir Justino kelionės į Maltą akimirkos / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2023-03-19 14:24
AA

Atlikėjas Norbertas Liatkovskis kartu su savo geru draugu šokėju Justinu Mejeriu vasario viduryje išvyko paatostogauti į Maltą. Jiedu tikėjosi gero oro, tačiau įvyko priešingai – visas tris dienas, kiek jie ten viešėjo, be perstojo pylė kaip iš kibiro. Vis dėlto vyrai nepasidavė blogai nuotaikai ir šmaikščiai pažvelgė į savo pusiau pavykusią kelionę.

Sugrįžęs iš Maltos, Norbertas Liatkovskis sutiko pasidalinti savo įspūdžiais su portalu Žmonės.lt. Visų pirma, mintį ten nuvykti pametėjo jo močiutė.

„Kažkada lankėmės Zakinte, Kretoje, dar kažkur, tai pagalvojome, kad šįkart vyksime į Maltą. Tuo labiau, mano močiutė ten buvusi gal tris kartus ir vienareikšmiškai ją rekomendavo. Sala labai graži ir pastaruoju metu vis mirguliuodavo jos pavadinimas po akimis – tai skelbimą kokį pamatydavau, tai dar ką nors. Bandžiau atsispirti, bet galiausiai gavome laisvadienių ir nusprendėme vykti“, – pasakojimą pradėjo Norbertas, kuris keliauti kartu pakvietė draugą šokėją Justiną Mejerį.

Norbertas Liatkovskis / Asmeninio archyvo nuotr.

Prieš išvykdami jie kruopščiai tikrino orų prognozes. Kai iki išvykimo buvo likusios 5 dienos, jie jau buvo įsigiję bilietus, Maltoje rodė +17 laipsnių. Tačiau artėjant skrydžio dienai, viskas ėmė pamažu keistis...

„Galvojome, oi, kaip bus gerai. Buvo pirmas mūsų kartas, kai kažkur išvykstame žiemą, kur šilta. Tačiau vėliau prognozės ėmė kisti – pastebėjome, kad artėja šimtaprocentinis lietus ir audra. Galvojom, na ir pasidžiaugėme. Šiek tiek nusivylėme, bet bandėme surasti sprendimą“, – portalui Žmonės.lt sakė N.Liatkovskis.

Jiedu planavo nuvykti į Gozo salą, kur daugiausiai žalumos, nes ją pamatyti žiemą, anot pašnekovo, yra kažkas nerealaus, toks jausmas, kad grįžai laiku atgal arba teleportavaisi.

Taip pat planuose buvo ir sostinė Valeta. Joje buvo filmuojama daug filmų, todėl šis miestas atlikėjui atrodo kaip aikštelė, labai kinematografiškai: „Ten vaikščiodamas jausčiausi kaip to filmo personažas.“

Justinas Mejeris / Asmeninio archyvo nuotr.

Pirmą dieną Norbertas ir Justinas pasivažinėjo po Maltą, bent jau po jos dalį, aplankė pagrindinius taškus. Kai antrą dieną ėmė pilti kaip iš kibiro, jie ėjo iš viešbučio vis tiek, bandė nekreipti dėmesio, bet paskui suprato, kad ir dauguma vietų dėl liūties užsidarę, tai planus teko atšaukti. Vėliau paaiškėjo, kad Maltoje siautė Helios audra.

„Bijojome, kad tai nebūtų apskritai mūsų paskutinis išvažiavimas, nes rodiklių skaičiai tikrai gąsdino. Be to, ant mašinų ėmė kristi pastatų akmenys, buvo tikrai audringos dvi dienos. Negalėjome išeiti iš namų, nes, vos tik žengę žingsnį, būdavome jau kiaurai permirkę. Pirmomis dienomis oras dar buvo visai nieko, paskui dvi dienos buvo tragiškos, o paskutinę dieną kaip tyčia išlindo saulė, tai tas dalykas nuliūdino labiausiai, nes buvo 14 laipsnių.

Apsivilkau maudymosi šortus ir iš karto įdegiau prie tų 14 laipsnių, nors tik kelias valandas pabuvau po ta saule. Buvo liūdniausia, nes ir važiavau tuo niūriuoju laikotarpiu, tam, kad atsikvėpčiau ir gaučiau gaivų vėjo gūsį, saulės spindulių. Bet to negavau, tik paskutinę dieną, todėl buvo be galo didelis nusivylimas“, – teigė dainininkas.

Norberto ir Justino kelionės į Maltą akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Kad ir kaip ten buvo, pašnekovas tikino, jog į Maltą norėtų sugrįžti ir galvoja tai padaryti po bakalauro gynimo.

„Žiūrėsime, kaip ten seksis. Nors būtų smagu ten grįžti vėl šaltuoju sezonu, tik reiktų dar daugiau pasidomėti ir po tas artimesnes salas pasivažinėti. Nes paliko didelį įspūdį“, – sakė jis.

Visgi vyrų nuotaika nesubjuro – nors ir nebuvo ką veikti, tačiau jie juokėsi, filmavo vaizdą pro langą ir vis tiek gerai praleido laiką.

„Kartu su Justu į viską žvelgėme paviršutiniškai ir juokėmės. Vienas vaizdo įrašas itin išpopuliarėjo, kuriame siunčiame karštus linkėjimus iš Maltos.

Taip džiaugėmės prieš savaitę iki kelionės, kad atsiųsime tikrų šiltų linkėjimų, bet išėjo kaip išėjo. Žvelgėme į viską su juoku ir mažu šoku, juk nieko nepakeisi.“

Kitą kartą Norbertas galvoja įsitikinti, kokie yra mėnesiniai orai.

„Vietiniai gyventojai sakė, kad pas juos nebūna viduriuko – arba 100 procentų saulė, arba lietus, arba vėjas. Šiaip sako, kad ten geriausia važiuoti nuo kovo iki rugsėjo arba spalio mėnesio, tada orai geriausi.“

Žmonės turi posakį, kad nėra blogo oro, tik bloga nuotaika ir apranga. Paklausus Norberto, ar dabar galėtų pritarti šiai frazei, jis ėmė juoktis. Galiausiai pasakė, kad pritartų, nes daug kas priklauso nuo nusiteikimo. „Smagiai leidome laiką, supratome, kad šįkart yra taip, kitą kartą bus kitaip. Juk jeigu jau oras viską sugadino, tai mes neturime dar labiau sugadinti savo nuotaika.“

Už kelionę jie sumokėjo 550 eurų trims naktims, didžiąją dalį pinigų dar papildomai išleido už taksi ir maistą.

„Nenorėjome gaišti laiko viešajame transporte. Iš viso išėjo gal 850 eurų. Čia buvo viena iš tų kelionių, kai bandėme save džiuginti bent jau maistu, užsisakinėdavome, kada tik norime. Daug vietų buvo uždarytų, tai tik maistui ir liko pinigus leisti. Bet nieko nesigailime. Visi lietuviai, kurie važiavo kartu su mumis autobusu, tikriausiai taip pat reagavo. Sutikome juos gatvėje su ploščiais ir surūgusiais veidais. Bet visada galima rasti išeitį iš padėties“, – portalui Žmonės.lt pasakojo N.Liatkovskis.

Kelionės akimirkos:

Norberto Liatkovskio ir Justino Mejerio kelionė į Maltą (15 nuotr.)