Atrastas Marilyn Monroe įrašas bus panaudotas „Chanel No. 5“ reklamai
Marilyn Monroe balsas skambės naujoje „Chanel No. 5“ televizijos reklamoje – jai bus panaudotas neseniai atrastas įrašas, kuriame kino legenda patvirtina, kad lovoje „vilki“ tik šiuos garsiuosius kvepalus.
Anksčiau negirdėtą įrašą iš 1960 metų interviu „Marie Claire“ žurnalistui Georges'ui Belmont'ui „Chanel“ atrado pernai, o dabar jis bus panaudotas pasaulinei, šį mėnesį pradedamai reklamos kampanijai.
„Žinot, manęs klausinėja. Na, tik pavyzdys: „Ką vilkite lovoje? Ar vilkit pižamos viršutinę dalį? Pižamines kelnes? Ar naktinius?“ – įraše kalba aktorė.
„Tad pasakiau „Chanel No. 5“! Nes tai tiesa. Ir vis dėlto nenoriu sakyti „nuoga“. Bet tai – tiesa“, – sako ji.
Legendinius kvepalus 1921 metais sukūrė Ernestas Beaux, pagal specialų pačios Coco Chanel užsakymą. Mados kūrėja norėjo unikalaus kvapo, tinkančio jos kūriniams.
Kad lovoje „vilki“ tik „penkis lašus „Chanel No. 5“, M.Monroe pirmą kartą prisipažino žurnalui „Life“ 1952 metais. Tai viena garsiausių jos citatų.
Garsiųjų kvepalų reklamos veidais buvo daug įžymybių, tarp jų – Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Vanessa Paradis, o neseniai ir Bradas Pittas – pirmasis vyras, atlikęs šį vaidmenį.