„Audimas“ kartu su Kristina Kruopienyte pristatė vasarai skirtą kolekciją

„Audimas“ ir Kristina Kruopienytė pristatė vasaros kolekciją / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
„Audimas“ ir Kristina Kruopienytė pristatė vasaros kolekciją / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-04-17 19:10
AA

„Art Wave“ – taip vadinasi nauja prekės ženklo „Audimas“ ir dizainerės Kristinos Kruopienytės kolekcija, skirta aktyviai vasarai. Kolekcijos pristatyme susijungė dvi netikėtos aplinkos – miesto ir atostogų, kurios drauge sukūrė siurrealistinių vasaros įspūdžių galeriją ir padėjo atskleisti pagrindinę kolekcijos įvaizdžio mintį – kad atostogų nuotaiką galima pajusti urbanistinėje aplinkoje.

Kolekcija buvo pristatyta žurnalistams, tinklaraštininkams bei žinomiems žmonėms antradienio vakarą Dailininkų sąjungos galerijoje, Vilniaus senamiestyje.

„Audimas“ ir Kristina Kruopienytė pristatė vasaros kolekciją / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Tobulos atostogos, pasak kolekcijos autorės, yra tuomet, kai poilsiaujama ne tik aktyviai, bet ir intelektualiai. Todėl „Art Wave“ kolekcija skirta išraiškingoms moterims, kurios atostogų metu puikiai jausis ne tik vaikštinėjant prie jūros, bet ir lankantis galerijoje.

Kolekciją sudaro lengvų medžiagų atostogų drabužiai – ilgos suknelės, lengvos tunikos, kelnės-sijonai, maudymosi kostiumėliai. Tarp jų į šio sezono madingiausiųjų sąrašą patenkančios „culottes“ stiliaus kelnės, peršviečiama „parka“ ar suknelės su asimetrinėmis draperijomis.

„Art wave“ kolekcijos įkvėpimo šaltiniu tapo autorės lankytas miestelis Ispanijoje, kuris kadaise įkvėpė ir patį Salvadorą Dali.

„Kiekvienos kolekcijos gimimas prasideda nuo asociacijos. Visuomet stengiuosi aprėpti kuo daugiau įvairių patirčių bei malonumų (ne tik kūniškų, bet ir patrauklių akiai ar galvai), kurie vėliau tampa kūrybos varikliu. Šiuo atveju kolekciją inspiravo atsiminimai iš tobulų praeities atostogų Cadaques miestelyje. Stačių uolų nuo likusio pasaulio atskirtoje pakrantėje įkvėpimo sėmėsi daug menininkų“, − kolekciją apžvelgia dizainerė K. Kruopienytė.

„Audimas“ ir Kristina Kruopienytė pristatė vasaros kolekciją / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Svarbiausia – funkcionalumas

Pasak autorės, kuriant kolekciją buvo svarbu ir tai, kad vasaros kelionėms skirtas garderobas tilptų į mažą lagaminą: būtų patogus ir lengvas dėvėti nuo ryto iki vakaro.

„Prisimenu save ruošiantis atostogoms ir dėliojant tinkamus derinius: bandai sutalpinti į lagaminą ne tik patogius, bet ir puošnius drabužius, tokiu atveju visada kažkas netelpa ir kažko tenka atsisakyti. Taip kilo mintis sukurti mini atostogų garderobą, kurio dėka, nepaisant besikeičiančių situacijų, moteris galėtų jaustis ne tik gražiai, bet ir patogiai.“

Modernūs sprendimai vasaros atostogų fone

Ne vienerius metus bendrus projektus su žymiais Lietuvos dizaineriais įgyvendinantis lietuviškas aktyvaus laisvalaikio aprangos prekės ženklas pastebi, kad ši kolaboracija – išskirtinė. K. Kruopienytės kūryba išsiskiria savo konceptualumu, architektūriniais, įdomiais siluetais, kokių iki šiol dar nebuvo pristatyta platesnei auditorijai.

„K. Kruopienytės pasirinkta tema labai moderniai suskamba vasaros atostogų fone, kur karaliauja formų laisvė, ryškios spalvos ir akį traukiantys raštai. Masinės gamybos specifika šiek tiek apriboja autorius, bet kartu ir „išvalo“ drabužį nuo idėjų gausos, paryškindama tikrąją jo vertę: patogumą, medžiagų sudėtį, funkcionalumą, inovatyvumą – greitai džiūvančias medžiagas, klijuotines siūles. Šios kolekcijos išskirtinumas – lengvai tarpusavyje derinami, žaismingi drabužiai, galintys sukurti skirtingus moters įvaizdžius“, − kolekciją apžvelgia „Audimo“ prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.

Kristina Krupenytė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

K. Kruopienytė visuomet svajojo savo kolekcijoms sukurti autorinius marginimus, sujungti tradicines ir naujausias siuvimo technologijas bei dirbti su inovatyviomis medžiagomis.

„Kiekviename kūrybos ir kolekcijos vystymo etape buvo labai įdomu: nauja ir nepažinta siūlių klijavimo technologija, marginimo, rašto kūrimo ypatumai. Tai, kas įprasta didesnių mastų gamyboje, buvo kaip įdomi kelionė į kitą, nepažintą šalį. Be abejo ir didžiulė patirtis. Nors „masinė“ gamyba man ne naujiena, bet „Audimo“ vystoma produkcija, skirta aktyviam laisvalaikiui, man buvo iki šiol nepažinta kryptis. Šis prekės ženklas visada buvo siejamas su aktyviu laisvalaikiu, o, kalbant apie mano kolekciją, sąsajas kiek praplėsčiau ir apibūdinčiau ją ne tik kaip aktyvaus, bet ir intelektualaus laisvalaikio atostogų kolekciją.“

Atostogos miesto erdvėje

„Siurrealizmą mano kolekcijoje turbūt geriausiai iliustruoja pristatymo pavyzdys, kuriame perkėliau moterį su „SUP“ banglenčių irklu į galeriją, kur ji žiūri į paveikslą. O siurrealistinės nuotaikos drabužiuose atsiskleidžia grafikos linijomis, kurios vienur nuo vėjo tarsi suplevėsuoja, kitur subanguoja ar sužaibuoja. Kitaip tariant, linijos veikia ir kaip optinės iliuzijos, kurios visada gelbėja paslepiant kai kurias detales: figūros ypatumus, medžiagos įsitempimą ar nepageidaujamą peršviečiamumą“, − kolekcijos ypatybes komentuoja dizainerė.

„Audimas“ ir Kristina Kruopienytė pristatė vasaros kolekciją (32 nuotr.)
+26