Austėja Jablonskytė: Lietuvoje yra stilingų vyrų

Austėjos Jablonskytės meninio projekto pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės /Žmonės.lt nuotr.
Austėjos Jablonskytės meninio projekto pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės /Žmonės.lt nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Dešimt metų stiliste dirbanti Austėja Jablonskytė pristatė fotografijų projektą „Stilius – tai aš“: prieš Luko Griciaus objektyvą stojo dvylika bene stilingiausių Lietuvos vyrų su Juozu Statkevičiumi ir Jogaila Morkūnu priešakyje.

„Laikai keičiasi. Anksčiau mados pramonė buvo atsigręžusi tik į moteris, o pastaruoju metu vyriškų drabužių pardavimai išaugo rekordiškai – net keliolika procentų. Šiuo projektu siekiau parodyti, kad stilingiems vyrams gyvenime sekasi ir dėl to, kad atrodo išskirtinai. Juk sena tiesa: sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą. O ir gatvėje nebėra taip, kad įdomiai apsirengę vyrai būtų nulydėti ironiškais žvilgsniais. Savitais ir stilingais šiandien žavimės, jie turi gausybę sekėjų socialiniuose tinkluose“, – pasakoja Austėja.

Projekto pavadinimas – legendinio mados kūrėjo Yves’o Saint Laurent’o frazė. „Kai kūrė jis, stilių diktavo dizaineriai, dabar – patys vartotojai, nes nebemadinga tiesiog pasiimti kostiumą nuo podiumo, reikia pridėti savo ranką. Ir tai nelieka nepastebėta!“ – įsitikinusi stilistė. Projektą jį pristatė uždarame vakare klube „Materialistė“, bet lankytojai juo galėjo grožėtis iki sekmadienio ryto: „Tie vyrai juk taip apsirengę vaikšto kasdien gatvėmis. Nesinorėjo jų nuotraukų kabinti ant baltų galerijos sienų. Klubo erdvė tiko idealiai.“

Austėjos Jablonskytės meninio projekto pristatymo akimirka
Austėjos Jablonskytės meninio projekto pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės /Žmonės.lt nuotr.

Ant fotografijos, kurioje įsiamžino vilkėdamas kasdienius drabužius, savo gyvenimo moto užrašė kiekvienas projekto dalyvis.

Tai – Juozas Statkevičius, kuris yra tiesiog mados guru; žmogus – šventė Jogaila Morkūnas, išsiskiriantis ryškiu, nuotaikingu stiliumi; verslininkas Jonas Kriščiūnas, kurio aistrą ekstremaliajam sportui atspindi ir jo įvaizdis, sekamas daugybės jaunų vaikinų; itin madingą sportinį stilių su klasika tobulai derinanti pirmoji Lietuvos badmintono raketė Kęstutis Navickas; iš tolo dėl nepriekaištingai suderinto įvaizdžio visada pastebimas drabužių pardavėjas, kedų ir plokštelių kolekcionierius Gražvydas Ivaškevičius; plaukų stilistas Kęstas Rimdžius, bene pirmasis Lietuvoje pritaikantis naujausias mados tendencijas; mados industrijoje besisukantis Virginijus Gražys, kurį Austėja vadina tobulu gatvės stiliaus atstovu; vyriškų drabužių parduotuvėje dirbantis Paulius Stumbra, kurį kiekviename vakarėlyje publika nužiūri pirmiausia – ką gi naujo jis sugalvojo?; influenceris „radistas“ Jonas Nainys, mokantis atsirinkti, kas jam tinka labiausiai; restoranų ir naktinių klubų įkūrėjas Robertas Mulevičius, pats siuvantis drabužius ir mokantis viską, prie ko prisiliečia, paversti stilingu dalyku; konditeris Ali Gadžijevas, kuriam balti marškiniai ir liemenė tiesiog prilipo, – jis elegantiškas nuo aprangos iki sukurtų desertų; ir Matas Puodžiūnas – vienas „Matérialiste“ bendraturčių, kurio išskirtinis įvaizdis stilingumo suteikia ir pačiam klubui.