Badmintonininkas Kęstutis Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“

K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.
K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

„Lietuvą savo draugams užsieniečiams aš pristatau kaip rojų. Iš pradžių jie juokiasi, bet netrukus susidomi tuo, ką čia galėtų pamatyti“, – sako badmintonininkas Kęstutis Navickas. Užsienyje gyvenantis ir dirbantis sportininkas ne tik nepraleidžia progos atostogoms grįžti į gimtinę, bet ir pastebi, kad Lietuva – populiarėjanti kelionių kryptis užsieniečių gretose.

Šiuo metu Danijoje gyvenančiam badmintonininkui Kęstučiui Lietuva tapo viena pagrindinių atostogų ir kelionių krypčių. Didžiąją savo karjeros dalį sportininkas treniravosi užsienyje ir dalyvavo turnyruose skirtinguose pasaulio kampeliuose. K. Navickas teigia, kad dėl tokio gyvenimo būdo ypatingai vertina laiką Lietuvoje ir džiaugiasi kiekvieną kartą čia grįžęs.

„Mano tėvai kilę iš mažų miestelių Suvalkijoje, tad dažnai tenka pasidžiaugti būtent šio krašto gamta. Grįžęs daug laiko praleidžiu prie Šešupės, mėgstu ir pažvejoti. Mano mergina – klaipėdietė, tad natūralu, kad daug laiko praleidžiu ir pajūryje. Ypatingai myliu Neringą. Prisipažinsiu, nors labai mėgstu čia grįžti, norėčiau dar geriau pažinti savo šalį“, – pasakoja aktyvaus laisvalaikio prekės ženklo „Audimas“ ambasadorius.

K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.
K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.

Užsieniečius stebina Lietuvos žaluma ir europietiškumas

Kęstučio Navicko draugų gretose – daug užsieniečių. Ne vieną savo bičiulį badmintonininkui pavyko prikalbinti aplankyti Lietuvą. Pasak jo, svetimšaliai niekada nenusivilia.

„Draugams aprodžiau tokias vietas kaip Vilnius, Trakai, Pažaislio vienuolynas Kaune, Nida. Žmonės dažnai nustemba, kokia europietiška yra Lietuva. Juos domina tiek mūsų šalies miestai, tiek gamta. Dažniausiai užsieniečiai čia keliauja vasarą ir nustemba, kad čia taip žalia, tiek daug miškų ir tokie gražūs ežerai. Visada stengiuosi draugus supažindinti ir su lietuviška virtuve. Visiems labai patinka šaltibarščiai, visgi, jiems sunku ištarti šio patiekalo pavadinimą“, – šypsosi badmintonininkas.

K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.
K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.

Kelionės po savo šalį – populiarėjanti mada

Lietuva ir Danija – abi nedidelės valstybės. Visgi lietuviai po savo šalį keliauti mėgsta labiau nei danai.

„Vasarą Danijoje žmonės laiką mėgsta leisti vasarnamiuose, visgi, dažniau jie išsiruošia keliauti į užsienį, nes klimatas Danijoje nėra labai tinkamas atostogoms. Lietuvą savo draugams užsieniečiams aš pristatau kaip rojų. Iš pradžių jie juokiasi, bet netrukus susidomi tuo, ką čia galėtų pamatyti“, – pasakoja „Audimo“ ambasadorius.

K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.
K. Navickas: „Lietuvą savo draugams užsieniečiams pristatau kaip rojų“/„Audimas“ kampanijos nuotr.

Lietuvius po savą šalį keliauti skatina ir su „Audimo“ prekės ženklu bendradarbiaujantis projektas „Surink Lietuvą“. Šiuo projektu žmonės skatinami artimiau susipažinti su visais mūsų šalies kampeliais, o savo atradimus įamžinti renkant kiekvieną šalies rajoną atspindintį magnetuką. Tikriems kelionių po Lietuvą fanams „Audimas“ pristatė ir prie keliauti po Lietuvą įkvepiančių magnetukų derančius marškinėlius.

„Norėčiau ne tik kitus paskatinti, bet ir pats geriau pažinti savo šalį. Lietuva – ypatingai graži. Jaučiu, kad manęs čia laukia dar daug netikėtų atradimų. Manau, kad kiekvienas turėtų artimiau susipažinti su savo gimtine – gal tai padėtų dar stipriau ją pamilti. Tokios iniciatyvos įkvepia keliauti. Kai grįšiu atostogų – būtinai važiuosiu rinkti magnetukų“, – sako K. Navickas, įsiamžinęs su projektu „Surink Lietuvą“ bendradarbiaujančio „Audimo“ naujų marškinėlių fotosesijoje.