Atšauktas apdovanojimas. Visuotinis pasipiktinimas. Teisinimaisi ir atsiprašymai. Sunku pasakyti, ar mados namai „Balenciaga“ ir jų kūrybos vadovas Demna (41) jau ištuštino visą rūstybės taurę.
Skandalą sukėlusių fotosesijų pasekmių sąrašą, be abejonės, papildo sužlugdyta kalėdinė prekyba, sugadinti santykiai su reklamos kūrėjais, sunkumai su ambasadoriais ir ilgalaikiai reputacijos nuostoliai. Atvaizdai, turėję tapti įprastu šiems mados namams skandaliuku, peržengė atsargumo ribą – ir užtraukė tegu ir ne teisinius, bet plačiai ir garsiai nuskambėjusius kaltinimus vaikų seksualizavimu ir net pornografijos bei pedofilijos pateisinimu.
Pirmąjį skandalą sukėlė lapkričio 16-ąją pristatyta dovanų kolekcijos kampanija. Reklamai pozavo vaikai, rankose laikantys rankines – pliušinius meškiukus su odiniais sadomazochistiniais diržais ir spygliuotomis apykaklėmis. Kai kuriuose kadruose šalia buvo vyno taurės, pūkuotos rožinės pagalvėlės, grandinėlės, saulės akiniai bei kiti anaiptol nevaikiški niekučiai.