„Baltijos Baleto Teatras“ ir „RAI studio“ įrodė, kad „Pole dance“ šokio stilius gali būti sujungtas su šiuolaikiniu baletu
Ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Baltijos šalyse pristatytas „Pole dance“ teatro projektas praėjo su griausmu. Po spektaklio žiūrovai buvo šokiruoti, plojo atsistoję, negailėjo triukšmingų „bravo“. Vėliau vykusios diskusijos metu žmonės negailėjo komplimentų visai kūrybinei komandai, gyrė tiek šokėjus tiek kūrėjus, o naujai duris atvėrus erdvė Vilniaus mieste, skirta kultūros renginiams – „Baltijos baleto teatro studija“, buvo sausakimša.
„Nesitikėjau, kad eksperimentinis kamerinis spektaklis „Wind Flash“ bus taip šiltai sutiktas, ši tema Lietuvoje dar labai slidi ir jautri, kadangi vis jaučiasi nusistovėjęs stereotipas – jei yra stulpas, tai turi būti naktinis klubas ir striptizas, taigi be galo džiaugiuosi kad pavyko sulaužyti šią senomadišką klišę, žiūrovai diskusijos metu akcentavo, kad buvo įtraukti į spektaklį nuo pat pradžios iki galo, be jokio atokvėpio, o tai ir buvo mano tikslas – „pole dance“ stilių sujungti su teatru ir šiuolaikiniu baletu,“ – džiaugėsi idėjos autorė, režisierė ir choreografė Marija Simona Šimulynaitė.
„RAI studio“ įkūrėja, bei viena pradininkių „Pole dance“ šokio Lietuvoje Ilona Radavičiūtė, spektaklio metu be galo jaudinosi:
„Igyvendinti spektaklį kilo nemažai iššūkių – jaudulys drebino kojas, balansą išlaikyti nebuvo lengva, iš komforto zonos išvedė sau kelti reikalavimai šokį atlikti be klaidų. Koją kišo keli techniniai nesklandumai, tačiau finale viskas pavyko puikiai, gal net gėriau nei tikėjomės.“
Žiūrovai akcentavo, kad vienas įdomiausių niuansų buvo matyti šokėjus taip arti, tai leido beveik ranka paliesti kiekvieną jų emociją ir judesį, kas be galo žavėjo ir hipnotizavo.