Mados savaitė ir nežinia kuriam laikui sugrįžusi ikipandeminė laisvė sutraukė į Paryžių minias žvaigždžių. Bet Salma HAYEK išsiskiria iš bet kokios minios. Ir kam rūpi, kad rudenį jai sukaks penkiasdešimt penkeri.
Galima sakyti, kad bepigu gerai atrodyti, kai tavo paslaugoms – visas sutuoktinio François-Henri Pinault (59) vadovaujamas prabangos prekių koncernas „Kering“, valdantis gerą pusę garsiausių mados ženklų. Ne paslaptis, kad Hayek kartais piktnaudžiauja svaiginančiomis iškirptėmis, briliantų kriokliais ir beribėmis galimybėmis, vis dėlto „Balenciaga“ šou kobalto mėlio suknele vilkėjusi aktorė atrodė gana santūriai ir elegantiškai. Kita vertus, atslūgus pandemijos suvaržymams net nesaikingumas atrodo išsiilgtas ir džiugina akį. O ir Salma turi ką parodyti ir ką švęsti: pačioje pandemijos pradžioje ji sunkiai persirgo koronavirusu, savaitę praleido lovoje su deguonies kauke ir gerus metus skundėsi vadinamuoju ilgalaikiu COVID-19 – varginamais ligos padariniais.
Vos atsigavusi balandį Hayek grįžo į filmavimo aikštelę. Režisierius Ridley Scottas tiesiog privalėjo pakviesti „Gucci“ gerbėją vaidinti juostoje apie vieną tamsiausių mados namų istorijos puslapių – 1995-ųjų Maurizio Gucci nužudymą: pasikėsinimą į mados namų įkūrėjo anūką užsakė buvusi jo žmona Patrizia Reggiani. Tiesa, Hayek įkūnijo ne šeimos narę, bet labai svarbią tragedijos veikėją – raudonplaukę būrėją, asmeninę Reggiani patikėtinę Piną Auriemmą. Filmuota Romoje ir Hayek sakė, kad filmavimasis „Gucci namuose“ („House of Gucci“ – taip bus pavadinta juosta, turinti pasirodyti lapkričio pabaigoje) buvo tobulas būdas atsigauti.