Beata Nicholson imasi naujo iššūkio – pristato natūralios kosmetikos liniją šeimai
Beata Nicholson kartu su lietuviškos kosmetikos prekės ženklu „Margarita“ pristato natūralios kosmetikos liniją „Beatos virtuvė“, kuria sieks lietuvius įtikinti, kad nereikia ieškoti pranašų už jūrų marių. Anot TV laidų vedėjos, žurnalistės, trijų vaikų mamos, mūsų šalyje kuriama kosmetika savo kaina ir kokybe lenkia daugelį iš užsienio atvežtų produktų.
„Nors jaučiuosi pasaulio pilietė, nemažai laiko gyvenau užsienyje, bet visada su malonumu renkuosi Lietuvoje sukurtus, užaugintus ar pagamintus dalykus. Kuriant „Beatos virtuvė“ kosmetiką, visi keliai nuvedė į „Margarita“, nes ši produkcija man puikiai pažįstama ir mano pirmasis gyvenime kremas veidui, aišku, kad buvo „Margarita“!“, – pasakoja Beata. „Per tuos porą metų, kol buvo vystoma „Beatos virtuvė“ kosmetikos linija, pažinau šią įmonę ir iš vidaus. Įsitikinau, kad ja galima pasitikėti šimtu procentu, kad čia dirba talentingi ir, svarbiausia, laimingi žmonės, o jų kuriamas produktas savo kaina ir kokybe tikrai lenkia daugelį iš užsienio atvežtų produktų“, – sako Beata.
Visa „Beatos virtuvė“ kosmetika yra saugi, sertifikuota pačios griežčiausios Europoje sertifikavimo įstaigos „Ecocert“ ir pažymėta „Cosmos Natural“ ženklu. 98 proc. ingredientų yra natūralūs, todėl gerai nuplauna tai, ką reikia nuplauti, ir palieka ant odos tik tai, ką reikia palikti.
„Kuriant šiuos produktus norėjosi išskirtinės, bet kartu ir daugeliui prieinamos bei įperkamos kokybės. „Beatos virtuvė“ natūralią dušo žėlę, šampūną, kremą rankoms ir muilą drąsiai gali naudoti visi – nuo mažiausio iki vyriausio šeimos nario. Toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti visai šeimai tinkančią kosmetikos liniją“, – tvirtina Beata.
Pasak „BIOK laboratorijos“ vadovės Romualdos Stragienės, Beata – tokia pat visur skubanti moteris-mama-žmona-darbuotoja, kaip ir būsimos naujosios linijos pirkėjos, todėl jos idėjos ir pasirinkimai, kuriant naująją natūralią sertifikuotą kosmetikos liniją visai šeimai „Beatos virtuvė“, buvo itin vertinami.
„Mums nuoširdžiai patinka Beatos pomėgis apsipirkti pas vietinius ūkininkus, gamintojus ar dizainerius, nes taip yra aktyviai palaikomas vietinis verslas. Be to, gausi Beatos šeima ir jos artimi ryšiai su sese mums yra pats tikriausias šeimos vertybių puoselėjimo pavyzdys! Džiaugiuosi, kad kartu su Beata dabar pristatome bendrą kūdikį – natūralios sertifikuotos kosmetikos liniją visai šeimai, į kurią „Margarita“ kosmetikos kūrėjai sudėjo trisdešimties metų patirtį rūpinantis lietuvių grožiu bei higiena“, – sako Romualda Stragienė.
Beata pasakoja, kad kosmetikos kūrimo procesas buvo panašus į naujų receptų bandymą virtuvėje. „BIOK laboratorija“ darbuotojai receptus užmaišydavo savo laboratorijose, o aš ir „Beatos virtuvė“ kolektyvo moterys kosmetiką uostė, tepėsi, nešė vaikams ir vyrams namo išbandyti. Kai gyveni šeimoje, pastebi, kad staiga visų poreikiai pradeda rungtis tarpusavy – vienam reikia tokio, kitam kitokio prausiklio, šampūno, muilo. O dar taip norisi, kad ir kvapas, ir kokybė, ir kaina visiems įtiktų. Taip ir gimė ši „Beatos virtuvė” natūralios kosmetikos linija visai šeimai“, – pasakoja Beata.
B. Nicholson juokiasi, kad kvapų bekuriant kosmetikos liniją buvo išuostyta daug – nuo uogų iki vaisių, nuo vaistažolių iki pyragų. Nuspręsta pasirinkti tai, kas niekada nepabos – švelnų ir gaivų žaliosios arbatos ir alavijo aromatą.