Beata Nicholson: „Niekada nekūriau vizijų, kaip aš užkariausiu pasaulį...“
Asmeninis tinklaraštis, kulinarinių knygų leidyba, TV laida, „Beatos virtuvės“ duona ir šokoladas parduotuvėse, socialinis projektas „Kviečiu į svečius“ su labdaros fondu „Maisto bankas“, net filmo „Šimto žingsnių kelionė“ ambasadorė – net ir turėdama tokią kulinarinio verslo imperiją Beata Nicholson (35) visur spėja.
„Tos mano vadinamosios verslo imperijos filosofija yra visai ne imperiška: visa tai darau dėl to, kad man tai labai patinka. Ir nelaikau to darbu. Niekada nekūriau vizijų, kaip aš užkariausiu pasaulį, kaip priklausytų elgtis imperijos valdovei“, – juokiasi Beata.
Tuomet kas jai yra sėkmės viršūnė? „Aš jų neskaičiuoju ir į pintinę savo sėkmių nekraunu. Man sėkmė – kai pažiūrėjęs laidą žmogus sako jautęs geras emocijas. Kai perskaitęs knygą prisipažįsta dėl jos atradęs virtuvę. Sėkmė – kad esu savo vietoje, kad darau tai, ką mėgstu, ir džiaugiuosi tuo, ką darau.“
Beata neslepia, kad yra keletas dalykų, kuriuos tikrai pasistengs įgyvendinti: ji dega dar viena knyga, svajoja apie kulinarinį žurnalą. Be to, galvoje kirba dar kokios trys restoranų idėjos. O konkurencija, sako, visus tik privers dar labiau pasitempti. „Geriau pabandyti ir, net jeigu nepavyks, ko nors išmokti, negu gailėtis, kad neišdrįsai“, – įsitikinusi.
Interviu bei fotosesija – naujausiame žurnale „Žmonės“
Kviečiame žvilgterėti į fotosesijos užkulisius: