Beyonce ir Jay-Z Prancūzijai padėjo sumušti pasaulio rekordą

Akimirka iš Beyonce ir Jay-Z vaizdo klipo Luvre/Vida Press nuotr.
Akimirka iš Beyonce ir Jay-Z vaizdo klipo Luvre/Vida Press nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Praėjusią vasarą viena daugiausiai uždirbančių muzikos pasaulio porų Beyonce ir Jay-Z pristatė muzikinį klipą dainai „Apeshit“. Vaizdo klipas per mažiau nei metus sulaukė beveik 148 milijonų peržiūrų internete ir... Padėjo Paryžiaus Luvro muziejui pasiekti lankytojų rekordo.

„Apeshit“ muzikiniame klipe Beyonce su savo vyru nuotaikingai šoka apsupti paveikslų, ištaigingos aplinkos ir meno, kuriuo 2018 metais susidomėjo kur kas daugiau lankytojų. Pagal surinktus duomenis, žymųjį objektą praėjusiais metais aplankė 10.2 milijono lankytojų iš viso pasaulio. Tai 25 procentais daugiau lankytojų nei 2017 metais. Taip pat – sumuštas rekordas. 2012 metais Luvre buvo fiksuotas 9.7 milijonų lankytojų skaičius.

„Nei vienas kitas muziejus mums niekada neprilygo tokiu skaičiumi žmonių“, – pranešė Luvras, prieš paminėdamas grupę „The Carters“ (taip kadaise pasivadino Jay-Z ir Beyonce duetas).

Akimirka iš Beyonce ir Jay-Z vaizdo klipo Luvre/Vida Press nuotr.
Akimirka iš Beyonce ir Jay-Z vaizdo klipo Luvre/Vida Press nuotr.

Žinoma, po garsiojo vaizdo įrašo pasirodymo, buvo pasistengta, jog lankytojai nenusiviltų ir kiekvienas Paryžiaus muziejuje atrastų sau pramogų. Liepą pristatyta ekskursija, pavadinimu „JAY-Z ir Beyonce Luvre“. Jos metu lankytojai buvo supažindinami su kiekvienu kūriniu, kuris buvo parodytas garsiosios poros vaizdo klipe (pavyzdžiui, skulptūra „Samotrakės Nikė“, Théodore Géricault paveikslas „Medūzos plaustas“bei Marie-Guillemine Benoist „Juodaodės moters portretas“ ir kiti).

Akimirka iš Beyonce ir Jay-Z vaizdo klipo Luvre/Vida Press nuotr.
Akimirka iš Beyonce ir Jay-Z vaizdo klipo Luvre/Vida Press nuotr.

Aišku, Prancūzijos turizmas ir taip po truputį atsigauna. 2016 metais lankytojų skaičius labai ryškiai krito dėl 2015 metais įvykusių teroro aktų ir teroro išpuolių grėsmės, tačiau po dviejų metų skaičiai vėl „šovė į padanges“, neleisdami Prancūzijai nusimesti lankomiausios ir daugiausiai turistų savo muziejuose sulaukiančios šalies karūnos.

Ne kiekvienas šių dienų „influenceris“ galėtų konkuruoti su Jay-Z ir Beyonce. Daryti įtaką šalies turizmui sugeba tik „aukščiausio kalibro“ įžymybės.