Beyonce sesuo Solange Knowles pasipuošė dizainerės Eglės Žiemytės kurtais marškiniais
Lapkričio mėnesį už video klipų režisieriaus Alan Fergusson ištekėjusi daininkė Solange Knowles pasauliui parodė, kad ji mėgsta derinti stilių prie savo antrosios pusės. Penktadienį „Instagram“ tinkle pasidalintoje nuotraukoje atlikėja ir vėl vilki panašius rūbus kaip jos vyras.
Šįkart jaunoji daininkės Beyonce sesė pasirinko dizainerės Eglės Žiemytės prekių ženklo „D.EFECT“ marškinius iš naujausios pavasario-vasaros kolekcijos. Prie šių plataus kirpimo marškinių su V formos iškirpte ji priderino smėlio spalvos kelnes. Lygiai tokį patį stilių pasirinko ir jos vyras A. Fergusson. Po nuotrauka Solange pakomentavo: „Kai išeiname iš namų vienodai apsirengę“.
Porelė atrodo įsimylėjusi: jos vyras atlikėją laiko tvirtai apkabinęs ir švelniai bučiuoja į kaktą. Solange Knowles yra nuolatos pastebima dėl savo išskirtinio stiliaus ir dažnai mėgsta derinti garsius pasaulio prekių ženklus su jaunesniais ir dar tik į populiarumo viršūnę kylančiais ženklais.
„Man labai patinka Solange kuriama muzika ir įprastinėms mados taisyklėms nepaklūstantis stilius, tad šįryt išvydusi ją dėvinčia „D.EFECT“ be galo apsidžiaugiau“, – komentavo marškinius sukūrusi dizainerė Eglė Žiemytė. Ji atskleidė, kad atlikėjos Solange Knowles spintoje būtų galima rasti ir daugiau „D.EFECT“ rūbų.
„D.EFECT“ yra šiuo metu sėkmingai užsienyje vystomas lietuviškas prekių ženklas: juo prekiaujama 16 šalių, 50 parduotuvių visame pasaulyje. E. Žiemytės kūryba pamėgo ir populiariausios pasaulio madų tinklaraštininkės. Dizainerės komanda neseniai buvo pakviesta naujausią kolekciją pristatyti į Amerikietiško „Vogue“ ofisą.
Kurdama „D.EFECT“ kolekcijas dizainerė E. Žiemytė ieško grožio netobulume bei įdomiose detalėse. Apie tai – ir šią savaitę internete pasklidęs naujasis „D.EFECT“ klipas, kuriame populiarios manekenės viena po kitos prieš kamerą vardina savo netobulumus.