Bilietų pirkėjai įpykę: „Karklės“ festivalis ir „Gipsy Kings“ koncertai atšaukti, o pinigų negrąžina

Festivalio „Karklė 2015“ pramogautojai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Festivalio „Karklė 2015“ pramogautojai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Renginius organizuojanti bendrovė „Renginių centras“ supykdė būrį klientų: pirmiausia bendrovė atšaukė pačios organizuotą „Karklės“ muzikos festivalį, vėliau – „Gipsy Kings“ jubiliejinius koncertus. O pinigų už bilietus juos įsigiję žmonės piktinasi taip ir neatgaunantys. Tai kur pinigai?

Renginius organizuojanti bendrovė „Renginių centras“, kuriai vadovauja verslininkas Marius Tumšys, pastaraisiais mėnesiais atšaukė du didžiulius savo organizuotus renginius: vasarą skambėti turėjusį „Karklės“ muzikos festivalį ir gruodį Vilniuje ir Kaune vykti turėjusius „Gipsy Kings“ koncertus.

Į abu renginius žmonės jau buvo suskubę pirkti bilietus. Šiuos atšaukus, įsigijusiems bilietus žmonėms buvo žadama pinigus grąžinti, tačiau kompensacijos žmonės pasakoja nesulaukiantys lig šiol.

Negrąžina pinigų už „Gipsy Kings“

Į 15min kreipėsi skaitytoja Živilė. Ji pasakoja dar vasaros pradžioje nusipirkusi du bilietus į „Gipsy Kings“ koncertą, kuris Vilniuje turėjo skambėti gruodžio 9-ąją. Kaune šis koncertas įvykti turėjo diena anksčiau – gruodžio 8-ąją. Du bilietai – sau ir sesei – jai atsiėjo 54 eurus.

Vis dėlto Živilei buvo pranešta, kad laukiamas renginys yra atšauktas. „Deja, rugpjūčio 30-ąją gavau laišką iš „Tiketos“ (bilietus platinusios bendrovės, – aut.past.), jog yra atšaukiami UAB „Renginių centras“ organizuoti jubiliejiniai koncertai. Dėl pinigų grąžinimo buvo nurodyta kreiptis į renginių organizatorių“, – pasakoja Živilė.

Taip ji ir padarė: „Rugsėjo 8-ąją išsiunčiau bilietus, o rugsėjo 12-ąją gavau patvirtinimą, jog informacija gauta, o pinigų grąžinimas vyks nuo rugsėjo 12-osios iki spalio 15-osios. Nieko blogo nemanydama laukiau, kada bus pervesti pinigai.“

„Gipsy Kings“
„Gipsy Kings“ / Koncerto organizatorių nuotr.

Tai spalio 15-ajai vis artėjant, Živilei ėmė kilti įtarimai – kur pinigai? „Parašiau organizatoriams laišką su užklausa, kaip vyksta pinigų grąžinimas, ir ar iš viso vyksta. Jokio atsako jau nebesulaukiau, nors pradžioje bendravimas vyko sklandžiai. Bandžiau skambinti visais numeriais, kuriuos radau internete, deja, niekas neatsakė. Ėmusi domėtis šia įmone susivokiau, kad pinigų galiu tikrai nebesitikėti, nes jie skolingi Sodrai, taip pat neįvyko ir jų organizuotas „Karklės“ festivalis“, – sakė Živilė.

Apie prarastus pinigus ji užsiminė ir Vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Tiesa, neoficialiai. „Per pažįstamus kreipiausi į Vartotojų teises. Norėjau, kad pasidomėtų, kas ir kaip. Tie pažįstami pasakė, kad nesitikėčiau jokių pinigų, nes „Renginių centras“ jų visai neturi“, – sakė Živilė.

Moteris jaučiasi apgauta: „Jie net nebandė su manimi kontaktuoti. Neatsiprašė, nesiteisino, kad šiuo metu grąžinti pinigų negali. Jokio skambučio, jokių laiškų.“

Negrąžina pinigų už „Karklę“

Dar daugiau pasipiktinimo jaučia į „Karklės“ muzikos festivalį bilietus pirkę žmonės. Negana to, kad renginys iki jo likus vos kelioms dienoms, pinigų už bilietus bendrovė negrąžina jau kelis mėnesius, nors ir pažadėjo.

Vos nusprendus atšaukti „Karklės“ festivalį „Renginių centro“ vadovas Marius Tumšys Žmonės.lt sakė, kad bilietus pirkusiems žmonėms pateikiamos dvi alternatyvos: grąžinti bilietus ir atgauti pinigus, arba saugoti bilietus ir patekti su jais į festivalį kitais metais.

Tiesa, norinčius atgauti pinigus žmones M.Tumšys tąsyk ramino. „Kadangi tai neišsispręs per savaitę, geriausia būtų šiek tiek luktelti, nusiraminti. Laukiam žinių elektroniniais laiškais. Kiti, pavyzdžiui, ir namelius festivalyje „paėmė“... Oficialus mūsų paštas yra info@karkle.com. Jeigu galite, atsiųskite ir bilietų nuotraukas. Aišku, būtų malonu, jei atsižvelgtų žmonės į tai, kad mes tikrai tų pinigų niekur neiššvaistėme. Prašome, kad žmonės bent kažkiek suprastų ir palauktų, kad nebūtų masiškos pykčio bangos. Bendrausime ir su pirkėjais, ir su muzikantais, kad perkeltų koncertus. Tikiuosi, kad festivalis dar turi pilną galimybę gyvuoti“, – vylėsi M.Tumšys.

„Gipsy Kings“
„Gipsy Kings“ / Koncerto organizatorių nuotr.

Vis dėlto Žmonės.lt redakciją užplūdo skaitytojų laiškai su skundais: žmonės pasakoja kreipęsi į renginio organizatorių su prašymu atgauti pinigus, bet iki šiol neatgavo.

Grąžinti pinigus – organizatoriaus atsakomybė

Siekiant išsiaiškinti, kada gi pirkėjams bus grąžinti pinigai už bilietus, ir ar išvis bus, 15min kelissyk bandė susisiekti su „Renginių centro“ vadovu Mariumi Tumšiu. Tačiau nesėkmingai – vyras nekelia savo telefono ragelio.

Penktadienį situaciją 15min glaustai paaiškino bilietus į „Karklę“ ir „Gipsy Kings“ platinusios bendrovės „Tiketa“ projektų vadovas Laurynas Vairys. Anot jo, „Tiketa“ klientams čia niekuo padėti negali, nes pati yra įklimpusi tarp dviejų ašių.

„Bilietų grąžinimu rūpinasi pats organizatorius. Natūralu, kad platintojas yra tik tarpininkas, ir jis nedaro grąžinimo be organizatoriaus sutikimo. Kalbant konkrečiai apie „Karklę“, kai tas renginys buvo nukeltas, tai organizatorius pats viešai išplatino pranešimą, kad visi turi kreiptis į jį. Kokia toliau yra situacija su „Renginių centru“, mes tikrai nežinome. Ir dėl „Gipsy Kings“ yra visiškai ta pati situacija. Lygiai tas pats. Tokia organizatoriaus tvarka. Šiuo metu visi klientai yra nukreipiami į renginių organizatorių, kaip kad jis ir nurodė oficialiai“, – kalbėjo L.Vairys.

„Tiketos“ atstovas patikino: „Bilietų gražinimo užtikrinimą pirkėjams yra prisiėmęs pats organizatorius. Kokią organizatorius pas save vykdo procedūrą, mes tikrai negalime nei pasakyti, nei numatyti. Tai organizatoriaus atsakomybė prieš pirkėją.“

Žmonės.lt taip pat susisiekė ir su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Savo komentaru šioji pažadėjo pasidalinti netrukus.

Temos: