„Biovela Group“ įrodo: tvari ir patogi pakuotė – misija įmanoma

„BIOVELA Group“ įrodo: tvari ir patogi pakuotė – misija įmanoma / „BIOVELA Group“ nuotr.
„BIOVELA Group“ įrodo: tvari ir patogi pakuotė – misija įmanoma / „BIOVELA Group“ nuotr.
Šaltinis: Reklama
A
A

Didžiausia ir moderniausia mėsos perdirbimo įmonių grupė Baltijos šalyse „BIOVELA Group“ nuolat investuoja į technologines naujoves.

Viena iš tokios veiklos sričių – tvarumas. Nuo 2019 m. „BIOVELA Group“ sunaudojamo plastiko apimtys sumažėjo 18 proc. Naujausias žingsnis šia linkme – inovatyvios „Flow-pack“ pakuotės įdiegimas.

Ši inovatyvi, šviežiai smulkintai mėsai skirta perdirbama pakuotė, turi net 70 proc. mažiau plastiko, todėl per metus leidžia apie 37 tonomis sumažinti produktų įpakavimui skirto plastiko apimtis. Taip įmonė siekia kurti geresnę ateitį ir mažinti neigiamą poveikį aplinkai.

Siekis rodyti pavyzdį

Šiandien apie 40 proc. viso pasaulyje pagaminamo plastiko yra panaudojama pakuotėms. Vien lietuviai per metus išmeta apie 100 tūkst. tonų plastiko. Nors Lietuvoje kruopščiai rūšiuojame šias atliekas, tačiau ne visos jų pasiekia perdirbimo centrus.

Povilas Vinžanovas, „BIOVELA Group“ rinkodaros vadovas
Povilas Vinžanovas, „BIOVELA Group“ rinkodaros vadovas / „BIOVELA Group“ nuotr.

„Nuolatinė naujovių paieška, mažesnio neigiamo poveikio aplinkai siekis yra kertiniai įmonių grupės siekiai, tad nuolatos galvojame, kaip galėtume atliepti vartotojų bei verslo partnerių draugiškesnių aplinkai sprendimų lūkesčius. Būdami rinkos lyderiai siekiame pirmieji pasiūlyti naujus sprendimus, kurie atitiktų vartotojų tvarumo lūkesčius, o taip pat tai padėtų išsaugant produkto kokybę bei galiojimo laiką, rodyti teigiamą pavyzdį visai rinkai“, – apie tvaresnės produkto pakuotės sprendimus pasakoja „BIOVELA Group“ rinkodaros vadovas Povilas Vinžanovas.

Naujoji pakuotė „flow-pack“, turinti 70 proc. mažiau plastiko, yra pirmoji Lietuvoje šviežios mėsos kategorijoje, kurią jau įvertino ir vartotojai. Tai ne tik mažesnis plastiko sunaudojimas, bet ir patogesnis rūšiavimo būdas, kadangi šioje pakuotėje nebelieka plastikinio indelio. Per pastaruosius 5 mėn. buvo pagaminta ir parduota 327 tonos produkcijos su šia pakuote, tad galime sakyti, jog vartotojai jau pamilo šį produktą bei naujas pakuotes.

„Vartotojams ši pakuotė ne tik galimybė savo aplinkoje sunaudoti mažiau plastiko, bet ir patogesnis būdas rūšiuoti. Šią ypatybę, kaip vieną iš didžiausių privalumų, įvardija patys vartotojai, kurių teigimu, nebelikus plastikinio indelio, pakuotės atliekos šiukšliadėžėje užima daug mažiau vietos“, – teigiamus vartotojų atsiliepimus komentuoja P.Vinžanovas.

Siekiant pokyčių tvarumo srityje, P.Vinžanovas akcentuoja kiekvieno vartotojo apsisprendimą rinktis tolimesnius sąmoningus sprendimus. Rinkai pristatyta pakuotė rūšiuojant sukuria pridėtinę vertę: nuo panaudotos „flow-pack“ pakuotės tereikia nuklijuoti lipduką, o patį įpakavimą išmesti į plastikui skirtą konteinerį namų kieme.

Vaida Žitlinskaitė, „BIOVELA Group“ technologijų vystymo vadovė
Vaida Žitlinskaitė, „BIOVELA Group“ technologijų vystymo vadovė / „BIOVELA Group“ nuotr.

Jokių kompromisų dėl kokybės

Didelį dėmesį produkcijos kokybei skirianti įmonių grupė, pristatydama inovatyvios „flow-pack“ tipo pakuotės naujovę, visų pirma siekė daugiausiai parduodamą „BIOVELA Group“ produktą galutiniam vartotojui pasiūlyti išlaikant aukščiausias maistines ir kokybines produkto savybes.

Mėsos kokybė ir atitiktis maisto saugos reikalavimams yra garantuojama nuolatiniais tyrimais.

„Gamybos procese pakuotė yra užpildoma apsauginiu maisto saugos reikalavimus atitinkančiu dujų mišiniu. Jis užtikrina, kad smulkinta mėsa nepraras minėtų savybių viso galiojimo laikotarpiu. Mėsos kokybė ir atitiktis maisto saugos reikalavimams yra garantuojama nuolatiniais tyrimais – tiek cheminiais, tiek mikrobiologiniais. Tam turime nuosavą tyrimų laboratoriją bei dirbame ir su kitomis geriausiomis tarptautiniu mastu“, – apie produkcijos kokybės užtikrinimo procesą pasakoja „BIOVELA Group“ technologijų vystymo vadovė Vaida Žitlinskaitė.

Įmonės atstovė pamini, kad tokiu būdu supakuotos produkcijos pranašumas, lyginant jį su nepakuota produkcija – ilgesnis produkto galiojimo laikotarpis, mat pati pakuotė ir joje esančios apsauginės dujos sukuria terpę, kuri yra netinkama bakterijoms daugintis ir taip stabdoma jų veikla.