„Burberry“ makiažo įvaizdis: kaip nesidažiusi

„Burberry“ makiažas / „Burberry“ nuotr.
„Burberry“ makiažas / „Burberry“ nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Londone vasario 20-osios vakarą pristatyta nauja „Burberry“ kolekcija žavi ne tik išskirtiniais drabužiais, bet ir nuosaikiu makiažu. Modelių veidai atrodo labai natūraliai, kaip nedažyti, taip išsaugant jaunystės grožį ir akcentuojant dėmesį į drabužius.

„Burberry“ pristatė naujausią makiažo modelį, įkvėptą XX a. menininko Henry Moore’o.

Šį įvaizdį sukūrė „Burberry“ grožio konsultantė Wendy Rowe su dizainerio Christopherio Bailey pagalba. Įvaizdžiui naudota kapsulinė makiažo linija „The Runway Edit“. Makiažu siekiama pabrėžti natūralų kiekvienos moters grožį, jo nekeisti ir neužgožti. Taip pat – pabrėžti individualumą ir gyvybingumą.

„Burberry“ makiažas
„Burberry“ makiažas / „Burberry“ nuotr.

Kaip susikurti tokį įvaizdį?

Svarbiausias akcentas čia – nepriekaištinga, t. y. švari, sudrėkinta ir pamaitinta oda. Ji turi atrodyti gaiviai, spinduliuoti, o tokį efektą padeda sukurti šviesą atspindinčios priemonės („highlighter“) potėpiai. Jie paskirstomi tose veido vietose, kurias natūraliai apšviestų saulė. Akys vos vos padažytos rusvais šešėliais ir blakstienų tušu, siekiant sukurti atvirą žvilgsnį. Lūpos padažytos „nude“ spalvomis. Antakiai paryškinti tiek, kad įvaizdis išliktų natūralus.

„Burberry“ makiažas
„Burberry“ makiažas / „Burberry“ nuotr.