„Burberry“ pristato Kalėdų reklamos kampaniją: filmavosi ir Naomi Campbell su mama

„Burberry“ nuotr.
„Burberry“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Žinomi britų mados namai „Burberry” šiandien pristatė savo naujausią kalėdinę reklamos kampaniją, kurios centre – britiškų Kalėdų ypatybės bei išskirtinumas.

Reklaminė kampanija, kurios ašimi neabejotinai taps mini filmas „Užmerk akis ir pagalvok apie Kalėdas“ (ang. „Close Your Eyes and Think of Christmas“), šiemet stebina naujais įžymiais veidais. Tai – aktorė Kristin Scott Thomas bei dainininkė M.I.A, kurioms ši patirtis su „Burberry“ – pirmoji. Taip pat reklaminėse nuotraukose bei filme pasirodo aktorius Mattas Smithas, modelis Naomi Campbell bei jos mama Valerie Morris-Campbell.

Reklaminę kampaniją režisavo bei fotografavo britų menininkė bei fotografė Juno Calypso, kuri kiek neįprastai pažvelgė į britiškas Kalėdų tradicijas bei skirtingų žmonių sukuriamus ritualus. Nuo nenuspėjamo britiško oro ar vėluojančių traukinių iki Kalėdų vakarienių bei buvimo su visa šeima – J. Calypso objektyvas visa tai parodo naujai.

Tarsi naują veidą reklamos nuotraukose bei video medžiagoje įgauna ir klasikiniai „Burberry“ drabužiai bei aksesuarai: lietpalčiai vyrams ir moterims, žieminis paltas, TB monogramos ir archyvinių raštų šalikai bei skarelės, naujoji „The Belt Bag“ rankinė, kostiumai, vakarinės suknelės.
Netikėta dovana ištikimiems „Burberry“ sekėjams – pirmas žvilgsnis į legendinės dizainerės Vivienne Westwood bei „Burberry“ bendro projekto drabužius. Juos kartu su mama naujoje reklamoje dėvi pati N. Campbell, ne kartą žengusi V. Westwood podiumu. Visą 16 kūrinių kolekciją pamatyti bei įsigyti bus galima jau greitai – gruodžio 6 dieną ji pasirodys tiek internete, tiek „Burberry“ salonuose.

APIE KAMPANIJĄ

Režisierė Juno Calypso:

„Norėjau parodyti realias britiškas Kalėdas, tačiau užfiksuotas per šiek tiek fantastinį objektyvą. Ši kampanija tarsi supažindina su visais šventinio sezono ritualais – tiek gražiais, tiek mažiau smagiais. Būtent tai mus visus ir sujungia, ypač švenčių metu.“

„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“  nuotr.
„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“ nuotr.

Aktorė Kristin Scott Thomas:

„Man „Burberry” yra britiško stiliaus bei elegancijos ašis. Mano mama turėjo klasikinį languotą lietpaltį, kurį būdama jauna visuomet norėjau pasiskolinti, o kai jau pati galėjau sau tokį nusipirkti – pagaliau pasijaučiau suaugusi. Būti šio projekto dalimi man buvo be galo smagu ir šią patirtį prisiminsiu ilgai – tikrai ne kasdien filmuojuosi reklaminėje kampanijoje, kai Kalėdas tenka atvaizduoti lauke netikėtai kepinant saulei.”

„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“  nuotr.
„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“ nuotr.

Atlikėja M.I.A:

„Neslėpsiu, man gan įdomu, jog tapau Kalėdinės kampanijos veidu – tai tarsi neturi sąsajų su mano kūryba, tačiau... raudoną ir žalią spalvas tikrai labai mėgstu.”

„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“  nuotr.
„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“ nuotr.

Aktorius Mattas Smithas:

„Grįžti pas savo „Burberry” šeimą visuomet smagu, o šįkart pavyko susipažinti su pačia Kristin Scott Thomas bei M.I.A. Visa filmavimo aikštelė buvo neįtikėtinai stilinga ir kupina įdomių detalių – tarsi keista, madinga Kalėdų vakarienė. O Kalėdų visada laukiu – mėgstu tą malonią įtampą, laukimą, vakarėlius bei šypsenas.”

„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“  nuotr.
„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“ nuotr.

Modelis Naomi Campbell:

„Man didelė garbė vėl būti „Burberry” veidu – ypač šventinėje reklamoje, kurios jau tapo savotiška tradicija, jų laukia bene visi. Visuomet mėgau “Burberry” dėl išskirtinai britiško stiliaus, tad man garbė dirbti su tokia puikia komanda, kurios dalimi šįkart tapo ir mano mama Valerie. Buvimas kartu priminė daug malonių akimirkų iš praeities, vaikystės išdaigų.”

„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“  nuotr.
„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“ nuotr.

N. Campbell mama Valerie Morris-Campbell:

„Paskutinį kartą kartu su Naomi fotografavausi prieš ketverius metus, tad smagu grįžti į fotosesijos aikštelę kartu su ja. Visuomet stebiu savo dukrą ir žaviuosi jos profesionalumu, patirtimi, tad kartu su ja tapti „Burberry” reklamos dalimi man be galo malonu.”

„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“  nuotr.
„Burberry“ kalėdinės kampanijos veidai/„Burberry“ nuotr.

Kviečiame įvertinti mini filmą „Užmerk akis ir pagalvok apie Kalėdas” (ang. „Close Your Eyes and Think of Christmas”):