„Burberry“ pristato naują kolekciją ir reklamos kampaniją su Gigi Hadid
„Burberry“ pristato naują monogramomis dekoruotą kolekciją, kurią sukūrė vyriausiasis mados namų dizaineris Riccardo Tisci, ir reklaminę kampaniją su modeliu Gigi Hadid. Ši kolekcija – tai duoklė mados namų įkūrėjui Thomas Burberry bei ilgai ženklo istorijai. Naujoji „Burberry“ monograma – tai susijungiantys TB inicialai, nuspalvinti klasikinėmis smėlio ir ruda spalvomis.
„Visuomet sekiau ir žavėjausi Riccardo darbais, tad jaučiuosi pagerbta, kad jis man patikėjo atsakomybę būti šios kampanijos veidu. Mano pirmasis „Burberry“ šou buvo ir mano pirmas darbinis susidūrimas su Riccardo, tad šio projekto laikas negalėtų būti tinkamesnis, mūsų draugystė vystosi toliau. Kai tik sužinojau, kas dirbs šios fotosesijos komandoje, iškart suvokiau, kaip įsikūnydama į skirtingus personažus norėčiau parodyti skirtingas savo pačios puses. Nickas, Katy ir Peteris yra legendiniai savo sričių meistrai, tad itin vertinu su jais aikštelėje praleistą laiką“, – apie galimybę dirbti su „Burberry“ kalbėjo Gigi Hadid.
Pirmą kartą pristatyta dar 2018-ųjų rugpjūčio mėnesį, monograma yra bendras dizainerio Riccardo bei žinomo britų meno vadovo bei grafikos dizainerio Peterio Saville darbas. Šį projektą įkvėpė pirmi Riccardo apsilankymai „Burberry“ archyve, kur kūrėjas atrado dar 20-ajame amžiuje sukurtus logotipų bei monogramų eskizus. Pastebėjęs, kaip moderniai bei ikoniškai jie atrodo, dizaineris šią mintį pritaikė toliau vystydamas „Burberry“ kodus.
Naujosios kolekcijos veidu tapo amerikiečių manekenė Gigi Hadid, tai – pirmoji jos „Burberry“ reklama. Vizualus (nuotraukas ir vaizdo klipus) sukūrė garsus mados fotografas Nickas Knightas. Reklamoje Gigi demonstruoja kolekcijos universalumą persikūnydama į jauną vaikiną, vyresnį džentelmeną, jauną merginą, vyresnę damą – asmenybes, kurios susijungia ant „Burberry“ podiumo.
Be Nicko Knighto, reklaminę kampaniją taip pat kūrė Riccardo asmeniškai atrinkti ryškiausi Britanijos mados talentai: stilistė Katy England, meno vadovas Peteris Saville, makiažo meistė Issamaya Ffrench ir plaukų meistras Gary Gill.
„Kai tik pradėjau dirbti „Burberry“, kiek įmanoma daugiau laiko stengiausi praleisti mados namų archyvuose ir analizuoti itin turtingą jų dizaino istoriją. Mano dėmesį patraukė ir pati Thomo Burberry asmenybė – jis buvo ne tik išradėjas ir inovatorius, bet turėjo ir ryškią asmeninę pusę kaip vyras, sutuoktinis, tėvas. Kai pamačiau jo inicialų eskizą, jo elementai man pasirodė ypatingi bei netikėtai modernūs – supratau, kad jie turi tapti ir naujojo mados namų kodo dalimi. Tai simbolis, kuris ne tik pabrėžia „Burberry“ istorijos svarbą bendrame mados kontekste, bet ir suteikia mados namams asmeniškumo, šiuolaikiškumo.
Kurdamas šią monogramos kolekciją siekiau parodyti, kokiai plačiai auditorijai pažįstamas bei artimas „Burberry“ ženklas. Todėl esu labai patenkintas galutiniu rezultatu, prie kurio kūrybinio proceso prisidėjo ne tik garsiausios šiandienos, bet ir rytojaus mados industrijos ikonos“, – kolekciją apibūdino „Burberry“ mados namų vyriausiasis dizaineris Riccardo Tisci.
„Burberry“ monogramos kolekcija yra skirta vyrams ir moterims bei apima dėvimųjų drabužių bei aksesuarų kategorijas. Esminis kolekcijos elementas – „Burberry“ monograma, susidedanti iš raudonos, baltos, juodos spalvų juostų bei persipinančių TB raidžių. Šioje kampanijoje galima matyti itin platų naujosios kolekcijos prekių asortimentą nuo marškinėlių bei nailono paltų iki kojinių, šilko skarų bei sportinių batelių.