„Calvin Klein“ provokuoja: naujojoje reklaminėje kampanijoje – karštos poros ir sekstingas
„Calvin Klein“ reklaminės kampanijos niekada nebuvo nykios ir beveidės. Greičiau atvirkščiai – daugeliui jų lipo epitetai „drąsu“, „seksualu“, „agresyvu“. Jokia išimtis ir ką tik pasirodžiusi artėjančio rudens reklaminė kampanija, kurioje – ir nuotraukose, ir vaizdo klipe – žaidžiama akivaizdžiomis užuominomis į sekstingą.
Nežinantiems, kas šiuo žodžiu įvardijama, priminsime, jog seksingas – tai reiškinys, kai (dažniausiai) paaugliai siuntinėja vienas kitam intymaus pobūdžio trumpąsias žinutes ar erotiškas savo, apsinuoginusio ar visai nuogo, nuotraukas.
Kol psichologai ir pedagogai skambina pavojaus varpais dėl šio reiškinio paplitimo ir neretai skaudžių padarinių, žymusis mados prekės ženklas teigia, jog reklaminę kampaniją kūrė atsižvelgdamas į tai, kas šiuo metu aktualu jauniems žmonėms. Kampanija taip ir pavadinta – „raw texts, real stories“.
Spalvotose ir juodai baltose nuotraukose įamžinti vaikinai ir merginos, vilkintys naujosios „Calvin Klein“ kolekcijos rūbus – jie glamonėjasi, raivosi lovoje, yra sustingę erotiškose pozose. Nuotraukose įterpti tekstiniai elementai su, rodos, nedaug pasakančiomis, bet akivaizdžiai provokuojančiomis žinutėmis. Nuotraukų autorius – žymus mados fotografas Mario Sorenti, fotosesija kurta Niujorke.
TAIP PAT SKAITYKITE: Žymioji vestuvinių suknelių kūrėja Vera Wang naujausiai reklaminei kampanijai pasirinko juodą spalvą
Kampanijos vaizdo klipe sekstingas dar akivaizdesnis – vos per kelias minutes čia papasakojamos net kelios seksualumu alsuojančios istorijos, su nusirenginėjimais, glamonėmis, intymiomis žinutėmis ir nuotraukų siuntinėjimu. Pavyzdžiui, vienos iš istorijų herojai – pora – vaikinas ir mergina, – prie kurios prisijungia trečia mergina, kita siužeto linija pasakoja apie dviejų vyrukų pasimatymą pritemdytame biure...