„D.Efect“ dizainerė Eglė Žiemytė pakvietė į parduotuvę parduotuvėje

Eglė Žiemytė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Eglė Žiemytė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Vieno stipriausių ir įdomiausių lietuviškų prekės ženklų „D.Efect“ ir dizainerės Eglės Žiemytės kūrybos gerbėjos sulaukė puikios naujienos – sostinėje atsirado vieta, kur bus galima gyvai apžiūrėti ir įsigyti drabužių iš naujausios kolekcijos.

Jauki „D.Efect“ sala atsirado sostinės senamiestyje veikiančioje parduotuvėje „V2 Concept Store“, šalia tokių prekės ženklų, kaip „Comme des Garçons“, „Maison Margiela“ ir „Melissa“. Šioje parduotuvėje ir anksčiau buvo galima įsigyti vieną kitą „D.Efect“ drabužį, nes bendradarbiavimas su prekės ženklu prasidėjo nuo pat „V2 Concept Store“ starto 2010-aisiais. Tačiau, kaip pasakojo parduotuvės įkūrėja Judita Panavienė, klientės taip aktyviai atakavo prašymais turėti gausesnę „D.Efect“ kolekciją, jog į šį norą teko atsižvelgti. 

Eglė Žiemytė ir Judita Panavienė
Eglė Žiemytė ir Judita Panavienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Specialioje įkurtoje erdvėje šiuo metu galima rasti kone visą „D.Efect“ rudens-žiemos kolekciją, o joje pirmuoju smuiku griežia paltai – juodi ir pasteliniai, oversize ir artimesni klasikiniam siluetui. 

Naująja parduotuve parduotuvėje besidžiaugianti dizainerė Eglė Žiemytė pasakojo kartu su savo komanda ilgokai galvojusi, kaip turėtų atrodyti  „D.Efect“ erdvė, tačiau galutiniu rezultatu esanti patenkinta – prekės ženklo sala paprasta ir švari, svarbiausi čia – ant kabyklų kabantys rūbai, o jaukią atmosferą kuria stilingas, taip pat lietuvių sukurtas, INDI šviestuvas ir įkvėpimų lenta, klientėms demonstruosianti, kuo vienu ar kitu metu gyvena „D.Efect“ komanda. 

Eglė Žiemytė ir Judita Panavienė
Eglė Žiemytė ir Judita Panavienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: