Dainingasis žuvies prekeivis Muhammadas Shahidas Naziras tapo interneto sensacija
Reikia pripažinti, kad internetas – tikrai visagalis. Jis niekam nežinomą, turguje dirbantį žuvies pardavėją gali paversti pasaulinio garso dainininku. Taip ir atsitiko 31-erių pakistaniečiui Muhammadui Shahidui Nazirui – vieną dieną jis dainuodamas pardavinėjo žuvį Didžiosios Britanijos „Karalienės turguje“, o kitą – muzikos prodiuseris Timbalandas ėmė ir pasiūlė susukti jo dainos vaizdo klipą.
M.S.Naziras į Didžiąją Britaniją atvyko 2012-ųjų sausį, kaip pats sako „įgyvendinti londonietišką svajonę“. O jei dar tiksliau, užsidirbti pinigų, kuriuos galėtų siųsti savo žmonai ir keturiems vaikams, gyvenantiems Pakistane. Vyras beveik iš karto įsidarbino Rytų Londone esančiame „Karalienės turguje“ žuvies prekeiviu ir išgarsėti nė sapnuoti nesapnavo.
O išgarsėjo vyrukas ne dėl savo verslumo, bet dėl to, kad žuvies pirkėjus, o ypač moteris, jis kvietė specialiai sugalvotu reklaminiu šūkiu – daina apie žuvis. Tiesa, jos žodžiai paprastučiai ir tikrai greitai įstringantys galvoje: „Ateikite damos, Ateikite damos – žuvis tik už svarą, žuvis tik už svarą. Pažiūrėkit pažiūrėkit – žuvis tik už svarą. Labai labai gera, labai labai pigi – žuvis tik už svarą. Šešios žuvys už penkis svarus, o viena žuvis – svaras“ (angl. Come on ladies, come on ladies. One pound fish, one pound fish. Have-a, have-a look. One pound fish. Very, very good, very, very cheap. One pound fish. Six for five pound one pound each“).
Svetainėje „Youtube“ ši daina, nufilmuota pro šalį ėjusio brito, įkelta praėjusių metų balandžio mėnesį, tapo tikra sensaciją. O pats dainininkas tikino šio vaizdo klipo nė nebūtų matęs, jei ne draugas.
„Man paskambino draugas ir paklausė: „Shahidai, kur tu esi?“. Aš jam atsakiau, kad namuose, o jis man ir vėl sako: „Atsiversk Youtube.com svetainės puslapį ir įrašyk: one pound fish (liet. Žuvis tik už svarą)“. Aš pasimetęs jo paklausiau: „Kokia žuvis už svarą?“. Jis man paliepė tiesiog įrašyti šiuos žodžius ir... išvydau save. Per savaitę šį vaizdo klipą peržiūrėję jau buvo 50 tūkst, vartotojų“, – neslėpė nuostabos jis.
Tiesa, dar didesnis šokas žuvies pardavėją ištiko, kuomet jo dainą perkurti ir susukti jai vaizdo klipą pasisiūlė reperis ir muzikos prodiuseris Timbalandas. Dainos mp3 versija, pasirodžiusi gruodžio 7-ąją, Didžiojoje Britanijoje akimirksniu užkopė į 28-ąją dainų lentelės „UK single chart“ vietą, 4-ąją šokių lentelės „UK dance chart“ vietą ir pirmąją – Azijos šalių muzikos lentelės „UK Asian chart“ vietą.
O gruodžio mėnesio pabaigoje pasirodęs Timbaland sukurtos dainos vaizdo klipas iki pat šios dienos (sausio 20-osios) sulaukė jau beveik 17-kos milijonų peržiūrų. Ironiška, tačiau nors jo tautiečiai ir žino apie it iš dangaus nukritusią M.S.Naziro sėkmę, nei vienas prie jos neprisidėjo ne todėl, kad nenorėtų, bet dėl to, kad valstybė jau keturis mėnesius blokuoja priėjimą prie „Youtube“ svetainės.
Dabar M.S.Naziras, geriau žinomas „One pound fish man“ slapyvardžiu, jau derasi dėl albumo išleidimo bei planuoja kelionę į Paryžių, kur bus pristatyta jo netikėtai išpopuliarėjusi daina „₤1 fish“.
Pagaliau ir ilgai lauktas momentas – siūlome ir jums pasižiūrėti Muhammado Shahido Naziro pasirodymą turguje prie žuvies prekystalio, o kiek žemiau jau profesionaliai su Timbaland pagalba susuktą jo vaizdo klipą „₤1 fish“. Be abejo, neužmirškite komentaruose išsakyti savo nuomonę.
Timbaland prodiusuotas vaizdo klipas:
O čia jo pasirodymas Didžiojoje Britanijoje vykstančiame „X Factor“ projekte, kuriame trys teisėjai iš keturiu pasakė "Ne". Pasirodo, be reikalo: