Ką tik Vilniuje nuskambėjusi jūsų „Salomėja“ nepaliko abejingų – žiūrovai išpirko bilietus per dvi dienas, o pats kūrinys tapo gyvu tiltu į pasaulines scenas, kuriose šiandien dainuoja lietuvių solistai. Kaip jautėtės pati, po tiek metų sugrįžusi į LVSO koncertų salę? Buvo gerai – kaip visada?
Buvo geriau nei visada. Per tuos metus mes, „bohemiečiai“, išaugome: kelionė veda tik į viršų, tik į kalną, tik aukščiau ir aukščiau. Salomėjos vaidmenį atlikusi Asmik 2019-aisiais pripažinta geriausia operos soliste pasaulyje – ir kaip miela prisiminti, kad prieš penkiolika metų ji savo kelionę pradėjo čia, šioje salėje, su žaviu Miuzetės vaidmeniu „Bohemoje“... Nuo tų laikų ji apkeliavo didžiausias pasaulio scenas, tik Niujorko „Metropolitan“ liko ilgiausiai nepaimtas bastionas – kol galiausiai šį pavasarį paėmė ir jį. Asmik yra savo karjeros viršūnėje: nuostabu, kad „Salomėją“ Lietuvoje išgirdome būtent šiuo metu.
Man buvo svarbu sukurti kūrinių ciklą, kuris įeitų į Lietuvos klasikinės muzikos istoriją. Išgyvename auksinį operos amžių, turime fantastiškų solistų – būtų nuodėmė jų neparodyti tėvynėje. Į jų įtemptą grafiką įsiterpti nelengva, bet pasinaudojau superprodiuserės galia – ir įkalbėjau, surinkau tuos žmones, sukūriau renginį. Ciklas „Pakartojimo nebus“ vyks vieną du sykius per metus, bus atliekami vis nauji operos kūriniai – ir tik kartą. Jie atskleis Lietuvos talentų vaidmenis, dėl kurių šie buvo pripažinti pasaulyje.