Darjušas ir Kšištofas Lavrinovičiai – apie kuriamą serialą „LavTwins“: „Kamerų nebijome, tik angliškai sunku juokauti“

Darjušas ir Kšištofas Lavrinovičiai / TV3 nuotr.
Darjušas ir Kšištofas Lavrinovičiai / TV3 nuotr.
Remigija Paulikaitė
Šaltinis: Žmonės
A
A

Linksmieji krepšininkai Darjušas ir Kšištofas LAVRINOVIČIAI nenuobodžiauja. Neseniai 39-ąjį gimtadienį atšventę aukščiausi pasaulyje dvyniai profesionalūs sportininkai nusprendė tą išskirtinumą išnaudoti savo prekės ženklui „LavTwins“, kuris siekia tapti žinomas visame pasaulyje.

Mintis įvairiapusiškiau išnaudoti dvynių unikalumą kilo verslininkui, filantropui Gediminui Žiemeliui. Jis tiki, kad broliai gali būti įdomūs ne tik Lietuvai. Pasiūlymas išnaudoti savo žinomumą už krepšinio aikštelės ribų patiko ir pagrindiniams šio projekto herojams – Darjušui su Kšištofui. Pasitarę su šeimomis jie pasakė „taip“. „Nori mus eksportuoti į užsienį! Pabandysim – pažiūrėsim, kas išeis, juk niekas per galvą neduos“, – juokiasi Darjušas. „Kamerų mes nebijome, tik angliškai sunku juokauti“, – žodžio kišenėje neieško Kšištofas. Tačiau abu akcentuoja, kad ir toliau jiems svarbiausia veikla yra krepšinis. Šį sezoną broliai atstovauja Prienų klubui „Skycop“. Nuo šio sporto nenorėtų nutolti ir baigę profesionalią karjerą – juk praėjusį pavasarį abu tapo diplomuotais treneriais!

Kol jie treniruojasi ir rungtyniauja, suburta profesionalų komanda sukūrė tarptautinei rinkai skirtą prekės ženklą „LavTwins“ ir gerokai pasidarbavo prie jo spartaus auginimo bei populiarinimo. Be abejo, nieko nedaroma nepasitarus su Darjušu ir Kšištofu. „Mūsų žodis čia labai svarus. Nuolatos tariamės ir sprendžiame, ar einame tinkama linkme“, – tikina Darjušas ir Kšištofas.

Pirmas žingsnis – netrukus vienas po kito socialiniuose tinkluose pasirodysiantys šeši trumpi vaizdo pasakojimai, visapusiškai pristatantys šį sezoną rungtyniaujančius brolius. Jų kurti rugsėjį buvo atvykusi profesionalų komanda iš Amerikos, vadovaujama „Emmy“ apdovanojimą pelniusio televizijos ir dokumentinių filmų prodiuserio Gary Waksmano. Kaip pavyko žinomą dokumentalistą atvilioti į Lietuvą? Pasirodo, jis ir šios idėjos autorius Gediminas Žiemelis – geri bičiuliai. Ir kino profesionalas tiki, kad įvairiapusė Darjušo ir Kšištofo gyvenimo istorija, jų asmenybių charizma yra galingas užtaisas, galintis paliesti ne tik mūsų šalies krepšinio gerbėjų širdis. „Lietuvoje visi mano pažįstantys šiuos dvynius, bet pažiūrėję filmukus pamatys, kiek dar daug apie juos nežino“, – intriguoja projekto vadovas Rokas Mickevičius. 

Pasak jo, kol kas šis prekės ženklas labiausiai nukreiptas į Amerikos ir Kinijos rinkas. Gali būti, kad netrukus broliams net teks keliauti į Kiniją, kur bus kuriami kitokio pobūdžio vaizdo siužetai, taip pat jie ten populiarins „LavTwins“. Jau vyksta derybos su užsienio kompanijomis, kurios sukurtus vaizdo pasakojimus galbūt nuspręs siūlyti kai kurių regionų televizijoms. Bus analizuojama interneto platformų lankytojų ir televizijos žiūrovų reakcija, nuo to priklausys, kas su šiuo ženklu bus daroma toliau. Planuose – kiti socialinių tinklų projektai, originalus vaizdo turinys, mados linija, vardiniai produktai.

Broliai ir prie šio prekės ženklo dirbanti komanda tik apsidžiaugtų, jei šia istorija susidomėtų Holivudo meninių filmų kūrėjai. „Tada ir pamatytume, kiek iš tiesų turime aktorinių gebėjimų, – krizena aukštaūgiai. – Mums tokie iššūkiai patinka. Mėgstame pramogų sritį. O kaip seksis – parodys laikas...“