Davido ir Victorios Beckhamų 10-metis sūnus Romeo tapo „Burberry“ reklaminiu veidu
Panašu, kad 10-metis Romeo labiau linkęs sekti mamos dizainerės Victorios Beckham, o ne tėčio futbolininko Davido Beckhamo pėdomis – poros antrasis sūnus Romeo tapo naujuoju „Burberry“ reklaminiu veidu.
10-metis Romeo reklamuoja 2013-ųjų pavasario–vasaros „Burberry“ kolekciją. Naująją kolekciją įamžino garsus mados fotogrfas Mario Testino.
Romeo labai patiko fotografuotis reklamai, ir kaip sakė „Burberry“ atstovai, jis buvo tikra fotosesijos žvaigždė.
Berniukas reklamose vilkėjo klasikinį kreminės spalvos lietpaltį, juodą kostiumą su kaklaraiščiu, rankose laikė firminiais „Burberry“ langeliais margintą skėtį. Nors tokia apranga nėra įprasta 10-mečiams, tačiau Romeo fotosesijoje išbandė įvairias žaismingas pozas, išduodamas, kad jis tėra paprastas į paauglystę žengiantis berniukas.
„Burberry“ fotosesijos su Romeo Beckhamu nuotraukų galite pamatyti paspaudę čia.