Debiutinė naujo lietuviško mados prekės ženklo kolekcija: komplimentai midi sijonui
Jau ne pirmus metus ant podiumų gausiai šmėžuoja midi sijonai, o pastaruoju metu juos papildė ir panašaus ilgio sijonkelnės. Tačiau Lietuvoje midi renkasi reta moteris – žymiai papoliaresni mini ar maksi sijonai bei suknelės. Tokią išvadą padariusios naujo lietuviško prekės ženklo „Instinct“ kūrėjos nutarė padėti lietuvėms prisijaukinti midi ir pristato pirmąją kolekciją, kurioje dominuoja būtent šio ilgio sijonai.
Kurdamos galvojome apie moterį, kuri siekia būti elegantiška bei lengvai kurti skirtingus aprangos derinius su tuo pačiu drabužiu.
„Kurdamos galvojome apie moterį, kuri nėra beatodairiškai besivaikanti naujausių mados tendencijų, o pirmiausia siekia būti elegantiška bei lengvai kurti skirtingus aprangos derinius su tuo pačiu drabužiu. Tuo ir žavus midi ilgis, nes jis, kitaip nei maksi ar mini, puikiai tinka darbiniam įvaizdžiui, o pakeitus aksesuarus tampa svarbiai progai tinkamo įvaizdžio dalimi“, – kolekcijos idėją pristato prekės ženklo „Instinct“ kūrėjos Elzė Uždavinytė ir Ieva Mejerytė.
Pirmąją „Instinct“ kolekciją sudaro sodrių spalvų vienspalviai sijonai, skirti pereinamajam laikotarpiui tarp vasaros ir rudens sezonų. Anot prekės ženklo kūrėjų, sijonus galima derinti tiek su vasarinėmis juosmenį apnuoginančiomis palaidinėmis ir lengva avalyne, tiek su vadinamaisiais baikerio tipo švarkeliais ir šiltesne avalyne ar net per liemenį sujuosiamais paltais.
„Lietuvoje oras dažnai neprognozuojamas, tad norėjome, kad moterys galėtų dėvėti midi sijonus ir šiltu oru, ir gerokai atvėsus, artinantis tikrajam rudens sezonui. Spalvų gamoje turime puikiai įdegį pabrėžiančių baltų ar žydrų, o taip pat ir vėsesniam orui tinkamų indigo bei pudros spalvos sijonų. Kolekcijoje yra ir ypatingoms progoms skirtų dvisluoksnių sijonų iki kulkšnių – juk artėja svarbiausių mados (ir ne tik) renginių sezonas“, – teigia drabužių kūrėjos E.Uždavinytė ir I. Mejerytė.