Demi Lovato pristato savo pirmąją batų kolekciją
Amerikiečių superžvaigždė Demi Lovato taps naujos didžiausio avalynės tinklo Europoje „Deichmann” jaunimo kolekcijos veidu. Jos pirmoji kapsulinė kolekcija atspindės dainininkės išskirtinį įvaizdį, o kampanija, pavadinimu #shoefame, startuos rugpjūčio pabaigoje. Pačią kolekciją rugpjūčio mėnesį bus galima rasti „Deichmann” parduotuvėse bei internete www.deichmann.com.
Naujoje atlikėjos rudens/žiemos kolekcijoje atsispindi ryškiausios mados tendencijos: batai, atrodantys kaip kojinės (angl. sock boots), stilingieji „tėčio” sportbačiai (angl. ugly sneakers), rokeriški žieminiai aulinukai, suvarstomi batai, elegantiškos kurpaitės, moteriški auliniai bei auliniai iki kulkšnies. Tokios detalės kaip sagtys, brangakmeniai, blizgučiai ar suvarstymai kolekcijos modeliams suteiks šiuolaikiškumo elementų.
Naująją kolekcijos kampaniją įamžino fotografas Dennis Leupold, o Jonas Akerlund dirbo su televizijos reklaminiu siužetu, nufilmuotu muzikinio vaizdo klipo stiliumi. Muzikiniame klipe, skambant populiariausiam Demi Lovato hitui, atlikėja išlaisvina šokėjus iš didelių stiklinių kubų tam, kad klipo pabaigoje galėtų šokti kartu su jais. Taip didžiausias dėmesys skiriamas naujajai kolekcijai.
Demi Lovato savo pasaulinio turo metu „Pasakyk man, kad myli mane“ (angl. „Tell Me You Love Me World Tour”) Kiolne susitiko su kompanijos „Deichmann SE“ direktorių tarybos pirmininku Heinrich Deichmann.
„Su nekantrumu laukiu savo naujosios „Deichmann“ kolekcijos pasirodymo. Tai buvo labai smagi patirtis ir man labai smalsu pamatyti, kaip aplinkiniai atskleis savo asmeninį stilių su šia kolekcija“, – sako atlikėja.
Heinrich Deichmann prideda, kad atlikėja ne tik sukurs savo kolekciją, bet taip pat taps naujosios „Deichmann“ jaunimo linijos veidu.