Dešimtmečio sukaktį mininti „Party Inbox“: metas sublizgėti
Visi žinome, kad šventinei atmosferai sukurti būtinos dekoracijos. Tačiau šventė: ne tik puošyba, tai ir pasiruošimo procesas, idėjų generavimas, tarpusavio bendravimas, kompromisų paieška... ,,Čia gyvena šventės“ šūkiu besivadovaujanti, jau dešimtmetį gyvuojančios šventine atributika prekiaujančios įmonės „Party Inbox“ komanda tiki: pakilią šventės dvasią užtikrinti padeda ne tik materialūs daiktai, bet ir žmonės, prisidedantys prie šventės realizavimo.
Būtent toks ir buvo dešimtojo „Party Inbox“ gimtadienio vakarėlio tikslas: suburti visus draugus, partnerius bei kolegas ir atskleisti jiems, kas gi slypi už ištaigingų maskaradų kaukių, karnavalinių kostiumų ar helio balionų puokščių. Pasirodo, už jų – stipri, vieninga, savo pozicijas rinkoje stiprinanti komanda, kurios svarbiausios vertybės: gyvas bendravimas, atidumas detalėms ir nuoširdus noras kiekvieno šventę paversti ypatinga.
Šventėje – ir žinomi Lietuvos veidai
Rugsėjo 27 – ąją dešimties metų sukaktį minėjusi temine šventine atributika prekiaujanti įmonė į interaktyvumo kupiną gimtadienio fiestą sukvietė įvairią publiką. Vakaro svečiai nenuobodžiavo – renginio erdvės buvo suskirstytos pagal įvairios tematikos šventes, kuriose vyko įvairūs žaidimai, etiudai, kitos pramogos. Gimtadienio šventėje įspūdžių netrūko nei suaugusiems, nei mažiesiems: veiklų buvo apstu įvairioms amžiaus kategorijoms. Kaip teigia „Party Inbox“ direktorė Renata Balsytė – Veršnickienė, svarbiausia šventės misija buvo atmosferoje sukurti tikrumo, natūralumo pojūtį, tačiau kartu – sublizgėti, pasidžiaugti savo veiklos pasiekimais. ,,Vystant prekės ženklą visuomet stengiamės išlikti atviri sau ir savo klientams. Ko gero, tai ir įkvėpė gimtadienio vakaro dvasią: stengėmės, kad kiekvienas atvykęs jaustųsi jaukiai, savai, pagaliau – gyvai.
Vienas iš renginio tikslų buvo, kad kitoje barikadų pusėje esantys žmonės pažintų mūsų komandą tokią, kokia ji yra kasdien: linksma, paprasta, dalijanti geras emocijas, kviečianti linksmintis. Be to, ilgus metus, užsisukę kasdieninių veiklų verpete, nespėjome įvertinti savo nudirbtų darbų, tad šventės metu norėjome ir garsiai pasidžiaugti tuo, kas esame, ką neveikėme“, – teigė R.Balsytė – Veršnickienė.
Įvairiausio masto projektus vykdantis prekės ženklas į savo šventę sukvietė ne tik ištikimiausius draugus, partnerius, bet ir žinomus Lietuvoje veidus, kurie mielai savo asmeninėms ar verslo šventėms renkasi „Party Inbox“ atributiką. Renginyje apsilankė verslininkė, influencerė Erika Vitulskienė, ne kartą savo namus puošusi „Party Inbox“ šventiniu dekoru, taip pat stilistai Joringis Šatas bei Viktorija Šaulytė, stilingų šventinių dekoracijų nevengiantys naudoti ir savo profesinėje veikloje. Gimtadienio paminėjime buvo galima išvysti ir kitas žinomas asmenybes, kurios atvyko su savo atžalomis: nuomones formuotojas Ingą Žuolytę, Kamilę Kanapeckaitę, Karoliną Rainskę, aktorę Žiedūnę Mardosaitę bei kitus svečius.
Renginio metu kviestinę publiką linksmino ir smagią aurą kūrė ne tik didžėjus, bet ir įvairūs animatoriai, kurie sugebėjo išspausti šypseną ne tik mažiesiems svečiams, bet ir suaugusiems. Negali būti pamirštas ir įspūdingas šventės dekoras, kuris traukė akį, o kartu kiekvienam susirinkusiam pamėtėjo puošybos idėjų ateinančioms metų šventėms.
Per dešimtmetį – ryškūs pokyčiai švenčių puošybos srityje
Dešimtmetis – svarbi sukaktis kiekvienam prekės ženklui. Tokiomis ypatingomis progomis neretai prisimenami pirmieji žingsniai verslo pasaulyje, epizodiškai iškyla akimirkų iš profesinės praeities. „Party Inbox“ įmonė Lietuvoje kūrėsi tuomet, kai švenčių dekoravimo tradicijos mūsų šalyje dar buvo labai menkos. Anuomet atgarsiai apie tai, kaip buvo rengiamos, puošiamos šventės, dažniausiai atkeliaudavo iš užsienio – mūsų šalyje švenčių puošybos niša buvo labai siaura. „Party Inbox“ pirmiausiai veikė tik kaip elektroninė parduotuvė – užsukę į ją pirkėjai galėjo į namus užsisakyti dėžutę, kurioje buvo sudėti visi daiktai, reikalingi šventei.
„Party Inbox“ įmonė Lietuvoje kūrėsi tuomet, kai švenčių dekoravimo tradicijos mūsų šalyje dar buvo labai menkos.
Žmonių susidomėjimui augant, atsirado poreikis įkurti ir fizines parduotuves. Jose pirkėjai galėjo ne tik išsirinkti prekes, bet ir gauti išsamią konsultaciją apie šventės puošybą, dekoro elementus, jų derinimą tarpusavyje. Taip pamažu internetinė prekybos vieta užaugo net iki trijų elektroninių bei penkių fizinių parduotuvių skirtinguose Baltijos regionuose: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „Party Inbox“ niekuomet nėjo lengviausiu keliu: rinkosi patikimus, solidžius gamintojus, teikiančius kokybišką, tačiau nepigią produkciją, o taip pat nuolat edukavo savo klientus apie specifines šios srities naujoves, stengėsi supažindinti su švenčių dekoravimo tendencijomis. Komanda ne tik prekiavo produkcija, bet ir skleidė novatoriškas idėjas apie šventes, jų gražinimą, tobulinimą. Nors per dešimtį veiklos metų būta visko, klientų susidomėjimas švenčių puošyba stiprėjo. Žinoma, prie to prisidėjo ir išaugęs socialinių medijų vaidmuo, modernėjanti žmonių pasaulėžiūra, pakitęs požiūris į tradicines šventes.
Šiandien šventine atributika prekiaujančios įmonės komanda pastebi, kad žmones domina šventes, apie kurių egzistavimą prieš dešimtmetį, ko gero, net nebuvo galima pagalvoti. Populiariausių švenčių gretose rikiuojasi pastarųjų metų naujovės: kūdikio lyties atskleidimo (angl. gender reveal) bei kūdikio sutiktuvių (angl. baby shower) šventės, kurios papildė vaikų švenčių spektrą. Na, o asmeninėse ar verslo šventėse dominuoja Meksikos, Disco, Retro ar Kazino klubo tematikos, į kurias tautiečiai ilgą laiką žvelgė skeptiškai. Dabar šios vakarėlių temos – vienos paklausiausių, kaip ir jas atspindinti šventinė produkcija.
,,Šiandien daugelis nenori atsilikti nuo naujausių švenčių tendencijų ir nėra linkę organizuoti vakarėlių ,,apie nieką“
„Party Inbox“ direktorė R.Balsytė – Veršnickienė pažymi, kad tokių švenčių ar jų temų klestėjimą lemia iš lūpų į lūpas sklindanti reklama: sudalyvavę panašaus tipo šventėse, žmonės sumano atkartoti smagias akimirkas savo namuose ar įmonėse, taip vystydami jų sklaidą. ,,Šiandien daugelis nenori atsilikti nuo naujausių švenčių tendencijų ir nėra linkę organizuoti vakarėlių ,,apie nieką“. Stilinga, išradinga šventė padeda suformuoti atitinkamą žmogaus ar bendrovės įvaizdį, pabrėžia asmenybę, jos stipriąsias puses. Kartais mus nustebina net ir patys mūsų klientai, pamėtėjantys įvairių idėjų švenčių temoms, dekoracijų pasirinkimui. Žmonės daug keliauja, pažįsta įvairias vietoves, mezga tarpusavio ryšius, o drauge su žmonėmis juda ir idėjos, kurios tampa gyvos jų šventėse“, – pasakoja R.Balsytė – Veršnickienė.
Komandą stiprinantys iššūkiai ir naujovės asortimente
Darnus bendras darbas ir puikus psichologinis klimatas padeda „Party Inbox“ komandai siekti užsibrėžtų tikslų. Veiksmo kasdieniame komandiniame darbe netrūksta, tai – nuolatinis gyvenimas ,,šventėje“, tad veikloms vejant veiklas kaip niekad svarbu gerai suprasti vienas kitą. Nors komandinė dinamika intensyvi, kiekvienas komandoje esantis narys aiškiai suvokia savo užduotis bei atsakomybes. Vienas labiausiai motyvuojančių, komandą skatinančių judėti pirmyn dalykų – iššūkiai. O jų kasdieninėje veikloje nestinga. Šiuo metu vis labiau populiarėjantis erdvių dekoravimas balionais iš pradžių buvo užduotis, kurią atliekant komandai tekdavo gerokai pasukti galvą. Tačiau būtent tai ir skatino komandą nenuleisti rankų, tobulėti, o šiandien balionais išpuoštų erdvių vaizdai, nugulę į fotografijų archyvą, yra vieni labiausiai džiuginančių ir glostančių širdį. Na, o komandai toliau augant, plečiantis, stiprėja ir poreikis atnaujinti prekių asortimentą, kuriuo būtų galima nustebinti klientus.
Naujiena, pristatyta dešimtojo gimtadienio vakarėlio metu – stilingas, skoningas teminių vakarėlių atributikos gamintojas iš pačios Italijos širdies – Milano. „Party Inbox“ – pirmieji Lietuvoje šio italų prekinio ženklo atstovai. Įdomus faktas – šis italų gamintojas pasižymi specialia užsakymų platforma, kurioje prijungę pirkėjai patys turi galimybę išsirinkti net iš 16 tūkstančių prekių asortimento. Tad savo šventę galima papuošti kažkuo, ko nebus galima rasti nei vienoje parduotuvėje, o prekės per keletą savaičių pasieks namus.