Dexteris Fletcheris Holivude kurs serialą apie „Krikštatėvį“: Dalia Ibelhauptaitė dirbs prodiusere
Režisierius Dexteris Fletcheris sulaukė pasiūlymo, kurio neįmanoma atsisakyti – jis pakviestas režisuoti 10 dalių serialą, atskleidžiantį legendinio filmo „Krikštatėvis“ kūrimo užkulisius. Kartu su D.Fletcheriu darbuosis ir režisierė Dalia Ibelhauptaitė.
Kaip praneša „Hollywood Reporter“, kurti dokumentinį serialą D.Flecherį pakvietė kino kompanija „Paramount“, o tam yra reikšminga proga – penkis „Oskarus“ pelnęs filmas „Krikštatėvis“ kitais metais minės 50-metį.
Teigiama, kad D.Fletcheris jau pasirašė sutartį režisuoti pirmuosius meninio filmo epizodus „The Offer“.
D.Fletcheris bus ne tik filmo režisierius, bet ir vykdomasis prodiuseris. Kartu su juo dirbs ir D.Ibelhauptaitė, „Emmy“ laureatė Leslie Greif ir Michaelas Tolkinas, parašęs Holivudo satyrą „The Player“, ir Nikki Toscano. Prie kūrėjų komandos prisijungs ir prieš 50-metį pristatytą „Krikštatėvį“ prodiusavęs 91-erių Alas Ruddy.
Kūrėjai atskleidžia, kad serialas bus paremtas anksčiau niekada neatskleistomis A.Ruddy patirtimis ir paslaptyje iki šiol laikytomis istorijomis.
Serialo filmavimas turėtų prasidėti jau šių metų vasarą Los Andžele.
Žinia apie aplankiusią dar vieną karjeros galimybę socialiniame tinkle pasidžiaugė ir pati D.Ibelhauptaitė.
„Pagaliau turiu „antrą darbą“ – prodiuserė! svajonių prodiuserių komandoje... Juk visi prisimename „Krikštatėvį“, jis vis dar inspiruoja ir įtakoja pačius įvairiausius pasaulio kino menininkus – tai filmas, kur Coppola, Marlon Brando, Al Pacino, Robert de Niro – kino gigantai pradėjo ar užsitvirtino savo legendinį statusą ir mohikanų karjeras... o turėti galimybę nerti į niekada visai nematytus archyvus ir turėti paties Coppolos palaikymą... Dexteriui žiauriai fantastiškas šansas ir beprotiška atsakomybė“, – savo socialiniame tinkle džiaugėsi režisierė.
Ne vieną įspūdingą operą sukūrusi Dalia pasakojo, kad jai mama nuo pat vaikystės kartojo, jog sėkmės paslaptis – įvairių veiklų gausa.
„Man nuo vaikystės mama sakė, kad jeigu nori buti sėkmingu, tai reikia turėti ne vieną, o du ar tris darbus. Man iki 50-ies reikėjo nugyventi, kad atsirastų jėgų tuos tris darbus patempti. Bet geriau vėliau nei niekada“, – įsitikinusi ji.
Režisierė džiaugėsi, kad jos pirmasis prisilietimas prie kino – galimybė prodiusuoti serialą apie klasika tapusį filmą.
„Dar sunku patikėti, kad pirmas mano darbas kino žanre bus apie „Krikštatėvį“, kurį dar paauglystėje, tarybiniais laikais, pasislėpę žiūrėjome nutrintose video juostose kažkokiame anoniminiame bute Žirmunuose, su užtrauktomis užuolaidomis…
Štai kaip apsisuka gyvenimas – tie aktoriai nuo tų laikų buvo man aktorystės meistriškumo etalonas, dievai! O dabar – galimybė prisiliesti prie tos istorijos ir tų laikų užkulisių...
„Krikštatėvis“ labai operinis filmas – ne tik savo jausmais ir dramomis, bet ir muzika... Daug operos ten, bet nestebina, nes Coppolos tėvas buvo fleitistas simfoniniame orkestre ir muzikos aranžuotojas, o „Krikštatėvio“ muzikinio takelio įraše dirigavo orkestrui. Taigi opera lydi visur“, – rašė D.Ibelhauptaitė.