Diana Dargienė apie atostogas Italijoje: „Kaprio sala taip sužavėjo, kad net pavėlavome į paskutinį keltą“

Diana Dargienės atostogos / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-07-16 14:31
AA

Dažnas savo atostogas planuoja metus. Tam, kad atotrūkis nuo darbo būtų it sviestu pateptas, be jokių kliūčių. Tačiau dainininkė Diana Dargienė (41) tikino, kad tobulas atostogas susiplanavo ekspromtu. Dvi savaitės Italijoje ir jos salose su šeima – vyru Viliumi (41), sūnumi Matu (15) ir dukra Una (6) – praleidusi moteris žavėjosi aplankytų kurortų gamta, maistu ir prabanga.

Nors D.Dargienė Italijoje vieši ne pirmą kartą, Sardinijos, Korsikos (priklauso Prancūzijai – aut.past.), Kaprio salas aplankė pirmą kartą. Dainininkė tikino, kad šių atostogų tiek ji, tiek mažoji TV žvaigždutė, jos dukra Una – nusipelnė.

Diana Dargienė su šeima atostogas leido Italijoje (11 nuotr.)

„Visus metus neturėjau jokių atostogų. Mano mažoji net prie jūros nebuvo, nes mus užgriuvo filmavimai ir kiti darbai. Galų gale kartu su šeima niekur nebuvom išvykę, tad visi jautėm, jog atostogų esame nusipelnę. Ekspromtu susidėliojome maršrutą ir labai smagiai pasibuvome, pailsėjome“, – įspūdžiais su portalu Žmonės.lt dalijosi Diana.

Atostogos tik su vaikais

Nors dažna vaikus auginanti pora per atostogas stengiasi ištrūkti iš rutinos ir dviese atgaivinti romantiką, Diana patikino – be vaikų net per atostogas nė krust. Mat palikus savo mažuosius ir išvykus pramogauti svetur apima sąžinės graužatis.

„Aš neįsivaizduoju atostogų be šeimos, be vaikų. Man išvykti vienai arba, sakykime, tik su vyru... Nuoširdžiai sakau – ima graužti sąžinė tikrąja tų žodžių prasme. Rodosi, norisi pailsėti nuo vaikų ir pabūti dviese su vyru, bet be jų man atostogauti sudėtinga. Noriu, kad ir vaikai būtų šalia, patirtų viską, ką patiriame mes. Be to, problemų didelių per šias atostogas neturėjau, mano mažoji šiuo periodu mėgsta tik makaronus, tad picos ir makaronų šalis Italija jai itin tiko“, – juokėsi pašnekovė.

Paklausus, kas gi konkrečiai sužavėjo, dainininkė negalėjo išsirinkti konkrečios salos ar kelioninio įspūdžio. „Patiko viskas absoliučiai: nuo pradžios iki galo. Tiesa, Romoje ilgai neužsibuvome – vos nusileidę iškart nukūrėme į Amalfį. Šis miestelis – įtrauktas į UNESCO paveldo sąrašą – įsikūręs ant kalvų, virš vandens. Žodžių neturiu nusakyti jo grožiui. O gal man tiesiog labai reikėjo atostogų, todėl viskas, ką mačiau, mane žavėjo“, – retoriškai, juokais klausė dainininkė.

Kapryje prarado laiko nuovoką

Diana pasakojo, kad labiausiai visai šeimai įspūdį paliko Kaprio sala. Juos pakerėjo ne tik įspūdinga salos gamta, bet ir joje gyvenantys žmonės.

„Kaprio saloje visai pamiršome laiką. Nusprendėme ją apiplaukti valtele, tai trunka apie valandą. Pasirinkome ne grupinę kelionę, o plaukėme keturiese – su sūnumi, vyru ir dukra – išsinuomojome valtelę, kurios kapitonas 70-metis senukas. Salos gamta ir krantai – įspūdingo grožio. Jūra pragremžusi saloje ne tik urvus, bet ir tunelius, kuriais galima salą perplaukti išilgai. Be to, įspūdį paliko ir balto smėlio paplūdimiai. Net Unė, kuri taip bijojo  vandens, šoko iš valties su tėčiu ir broliu maudytis“, – įspūdžiais dalijosi Diana.

Unė Dargytė / Asmeninio albumo nuotr.

Ji pasakojo, kad kelionė neapsiėjo be nuotykių. Kapryje šeimyna taip atsipalaidavo, kad pamiršusi laiką pavėlavo į keltą.

„Kaprio saloje buvome suplanavę būti visą dieną, tad  nusipirkome bilietą iškart į abi puses. Tačiau saloje buvo taip gera, kad užsimiršome, kada išplaukia paskutinis keltas. Kadangi visas salos gyvenimas verda ant kalvos, į kurią kelia funikulieriai, likus dešimčiai minučių iki kelto išplaukimo mes tik pradėjome leistis žemyn. Kad ir kaip skubėjome į keltą – nespėjome. Aš išgyvenau, o mano vyras – šaltesnių nervų žmogus – mane visą laiką ramino. Sakė, kad nėra ko baimintis, nes blogiausiu atveju galėsime pernakvoti čia. Šis nuotykis baigėsi gerai, nes galiausiai grįžome iš kur atplaukę. Mus parvežė vyras vardu Angelo. Juokavome, kad jis – tarsi mūsų angelas sargas“, – pasakojo ji.

Sardinija – žmonių norinčių save parodyti sala

Diana pasakojo, kad Sardinijoje juos žavėjo ne tik gamta ir ypatingos citrinų sultys, bet ir prabanga. Ne tiek salos, kiek į  ją privačiomis jachtomis atplaukę žmonės.

„Viename Sardinijos miestelyje kaip tik mums besilankant buvo suplaukusios pačios prabangiausios jachtos iš viso pasaulio. Miestelis buvo toks švarus, kad gali basomis po jį vaikštinėti, o jachtos tiesiog spinduliavo prabanga. Tiesa, ir žmonės jame. Juokavome, kad šiame mieste visi išeina ne tiek į kitus pasižiūrėti, kiek savęs parodyti. Žodžiu, viskas, ką jie vilki, nuo galvos iki kojų, buvo dizainerių arba garsių prekinių ženklų apdarai“, – pokalbį baigė ji.