Žinoma drabužių kūrėja, neseniai pristačiusi savo naujausią kolekciją „Moteris kaip stirna„ Diana Vapsvė teigia, jog lietuviai yra labai įnoringi klientai.
Tuo pačiu dizainerė pabrėžia, kad tai skatina Lietuvos gamintojus ir kūrėjus tobulėti. „Mano klientai vertina patogumą, kokybę ir žinoma, didelį dėmesį skiria išskirtinumui. Galiu pasidžiaugti, kad šiuos dalykus, kuo toliau, tuo labiau man pavyksta suderinti viename drabužyje“, – džiaugiasi kūrėja.
Kalbėdama apie lietuvių skonį ir klientų norus, dizainerė išskiria drabužių patogumo poreikį. „Pati gyvenu labai aktyvų gyvenimo būdą, tad puikiai suprantu ir vertinu šiuos klientų reikalavimus“, – pažymi Diana.
„V.Desire“ ir „Modi Du“ ženklų įkūrėja džiaugiasi, kad lietuviai darosi drąsesni ir nebijo eksperimentuoti. „Gatvėse matyti daug originalių ir akį traukiančių įvaizdžių, mažėja vienodai apsirengusių žmonių. Viešoje erdvėjelengvai galima surasti profesionalių stilistų patarimų, išleistų knygų apie madą, tad tikrai turime visas galimybes sužinotinaujausius įvaizdžio derinius, kas madinga ir kas paseno“, – teigia dizainerė.
Diana Vapsvė „Shopping Night Out“ renginiui, šiemet apjungiančiame ne tik Vilniaus senamiestį bet ir pagrindinę miesto arteriją – Gedimino prospektą, paruošė neįtikėtinų staigmenų. Savo parduotuvėje senamiestyje ji pati asmeniškai užsukusiems svečiams žada pristatyti gana ryškius ir netikėtus savo kūrybos posūkius.
Gegužės 15 d. (penktadienį) Vilniaus senamiesčio ir Gedimino prospekto parduotuvės „Shopping Night Out“ renginio metu bruzdės nuo 19 val. iki 24 val. Lankytojų laukia ne tik nuolaidos, profesionalių stilistų patarimai, jaunųjų dizainerių ir žinomiausių Lietuvos kūrėjų išskirtiniai darbai, bet ir įspūdinga programa su šokių pasirodymais, gera muzika ir staigmenomis.