Didžiausias tarptautinis dizaino konkursas Lietuvai sėkmingas antrus metus iš eilės


Grafikos ir vizualinės komunikacijos kategorijoje už mados prekės ženklo „Green Grey” vizualinis identitetas laimėjo bronzą/Organizatorių nuotr.
Grafikos ir vizualinės komunikacijos kategorijoje už mados prekės ženklo „Green Grey” vizualinis identitetas laimėjo bronzą/Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Didžiausias tarptautinis dizaino konkursas „A’ Design Award & Competition“, suburiantis virš 40 000 dalyvių, ir vėl sėkmingas Lietuvos dizaino pasauliui. Antrus metus galima pasidžiaugti lietuvių dizaino studija laimėtojų sąraše. „Salvita Design” apdovanoti net trimis apdovanojimais pakuotės dizaino bei grafikos ir vizualinės komunikacijos kategorijose. 


Praeitais, 2018 metais, apdovanoti auksu už išskirtinį įvaizdį aukštos kokybės kavai „The Mood“ šiais metais dizaino studija gausiai apdovanota net keliose kategorijose. Bronza už Irmos Šiaučiulienės ūkio žaliųjų smidrų etiketę ir „A’ Design Award“ už „More Honey” medaus etiketę pakuotės dizaino kategorijoje, o grafikos ir vizualinės komunikacijos kategorijoje bronza už mados prekės ženklo „Green Grey” vizualinį identitetą. 

Žaliųjų smidrų etiketė kupina geltonos spalvos, kuri simbolizuoja saulę, šviesą ir pavasarį. Ji yra pirmoji pavasarinė daržovė pasaulyje užaugusi ne šiltnamio sąlygomis. Be to, smidrai nėra populiariausia daržovė, todėl pakuotė pasižymi funkcionaliais kaligrafiniais užrašais bei receptais, kaip juos apdoroti, paruošti ir skanauti. 

Žaliųjų smidrų etiketė kupina geltonos spalvos, kuri simbolizuoja saulę, šviesą ir pavasarį/Organizatorių nuotr.
Žaliųjų smidrų etiketė kupina geltonos spalvos, kuri simbolizuoja saulę, šviesą ir pavasarį/Organizatorių nuotr.

„More Honey” medaus etiketė buvo sukurta pasitelkiant bičių šokio trajektorijomis, kuriomis jos tarpusavyje komunikuoja, nurodant kryptis ir atstumą ieškant nektaro. Šiuo sprendimu buvo atsisakyta standartinių medaus vaizdavimo klišių, kaip bitės, medaus lašai, bičių koriai. Taip sukurtas unikalus, įsimenamas etiketės dizainas. Tuo tarpu mados prekės ženklas „Green Grey” atranda vienį tarp chaoso ir ramybės, ypatingos kasdienybės ir rutinos. Todėl minimalistinis logotipo sprendimas sukurtas sujungus du žodžius.

Taip pat iš žalios ir pilkos spalvos išgautas atspalvis, kuris atspindi natūralumą ir atsakingą vartojimą. Kiekvienais metais yra rengiami „A' Design Award & Competition“ konkurso apdovanojimai, kurie suburia pasaulio dizainerius. Jais siekiama atkreipti dėmesį į dizaino kokybę, estetiką, tvarumą, funkcionalumą bei kūrybiškus sprendimus. Šiais metais laimėjimais antrus metus iš eilės gali džiaugtis ir dizaino studija „Salvita Design”.

„More Honey” medaus etiketė buvo sukurta pasitelkiant bičių šokio trajektorijomis/Organizatorių nuotr.
„More Honey” medaus etiketė buvo sukurta pasitelkiant bičių šokio trajektorijomis/Organizatorių nuotr.

Apdovanota pakuotės dizaino bei grafikos ir reklamos kategorijose dizainerė S.Bingelytė teigia, kad „Laimėjimas yra tikras geros partnerystės pavyzdys, kuris parodo, kad pasitikėjimas vienas kitu ir įsiklausymas virsta ne tik apdovanojimu, bet ir verslo sėkme”. Dizaino sąvoka šiandien daugelio žodyne nėra svetima. Dažnai prekes ir paslaugas renkamės pagal pastarojo patrauklumą, modernumą, šiuolaikiškumą ar kitas savybes, atitinkančias vartotojo vertybes.

Sąmoningai ar nesąmoningai darydami sprendimus ir pasirinkimus sekame dizaino tendencijomis ar net savotiškai prisidedame prie jų kūrimo. „A' Design Award & Competition“ konkurse apdovanotieji ne tik gali džiaugtis kompetetingos komisijos įvertinimu bei džiaugtis nugalėtojo licenzija, bet drauge jiems suteikiama galimybė savo darbus eksponuoti muziejuje Kome, Italijoje.